~~ElleMelle~~ Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Forrige gang hørte jeg i uke 15. Nå er jeg 16 uker på vei og hører ikke hjertelyd, og da blir jeg selvfølgelig litt bekymret for at alt ikke er som det skal...
ღMaiBaby10ღ Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Jeg fikk doppleren rundt uke 12, og fant den da (prøvde altså ikke tidligere). Men har vært hos lege og jordmor etter det, og de er veldig påpasselige med å si at jeg ikke må bli skuffa om de ikke finner den, fordi det kan være vanskelig. Det behøver mao ikke å bety at noe er galt selv om du ikke finner hjertelyden nå. Du er helt sikkert ikke alene om å ha problemer med å finne den selv:)
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Jordmor fant ikke hjertelyd på meg i uke 21 men jeg visste alt var bra for hadde funnet den selv siden uke 14 :-) Det varierer veldig og det har mye å si hvordan babyen ligger, når jeg var hos jordmor den gangen lå babyen ganske langt innover og da er det ikke like enkelt å finne den..
rachelmor Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 eg hadde dopler frå uke 11 men hørte ikkje no før uke 15 eller 16, hørte det ikkje før den tiden hos jm heller.men har ikkje brukt det noe særlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå