prekæs Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Bare lurer her jeg, siden det er så veldig fokus på miljøgift i mm.
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Godt poeng, derfor kjøper jeg helst økologisk Men nå er mennesker et hakk lenger opp i næringskjeden enn kuer, og derfor hoper det seg mer opp hos oss. Jeg tenker nå likevel at morsmelk er sunnest, men at det nok er lurt å ikke slanke seg bevisst under amming, og å spise sunnest mulig
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Det finnes vel knapt nok noe som ikke inneholder miljøgifter, men kumelk inneholder mye mindre miljøgifter enn menneskemelk pga kuas kosthold. (men så har jo mengden miljøgifter blitt såpass mye mindre de siste 20-30 årene at om det hadde vært skadelig ville nok de fleste i min aldergruppe vært alvorlig syke...
prekæs Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2009 Jeg leste en artikkel om dette nylig her står det at særlig kumelk i forbindelse med tjernobylulykken var veldig utsatt. All forskning rundt temaet mm og miljøgifter, viser likevel at man bør amme om det er mulig, selv røykere. Jeg understreker. Mme er sikkert ett godt alternativ, men leser man div rapporter er det ingen som anbefaler mme før mm.
prekæs Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2009 http://www.yogasenteret.no/Artikler/artikkel.php?article_id=121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå