Gjest Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hei! hvad er beste? vil begynne å bruke en av de men hvad er forskjell mellom de?kan noen hjelpe meg?lønner det å betale mye penger for de?
uanonym Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Hvis du googler litt eller søker på gamle innlegg her finner du masse info. Vet at den billigste og enkleste av dem (pearly tror jeg) ikke gjør noe annet enn et skikkelig febertermometer. Ser det er individuelt hvor fornøyd man blir, en del opplever at computeren varsler mange usikre dager i syklusen, mens andre er kjempefornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå