Nøtt Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Jenta mi er 7 mnd. Slik ser en typisk dag ut hos oss. Tidlig morgen: mm Frokost: mm og grøt Lunsj: mm og litt frukt Middag: mm og hjemmelagd middag el middagsglass Kvelds: mm og grøt, evt litt mme etter grøten. Hun våkner og skal ha pupp 1-3 ganger i løpet av natta, men nå som hun får så mye fast føde så skal vi avvenne henne. Gruer meg.
Frk Vims Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Gutten vår er 7 mnd, og spiser omtrent føgende: Tidlig morgen: pupp Frokost: Grøt, litt vann, kanskje litt pupp før soving Lunsj: Litt variabelt, brødskive el fruktmos med litt grøtpulver el kanskje litt grøt. Pupp i tillegg. Middag: Middagsglass (som regel 1/2, noen ganger litt mer), litt vann, pupp. Kvelds: Grøt, pupp Pupp 1 - 2 ganger om natta. Burde avvent.... meeeen... gruer meg....
Rødhette <309+<312 Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Har en gutt som akkurat er blitt 6 mnd 08:00 mme 12:00 grøt, mme og litt frukt 15:00 mme og litt sviskemos 17:00 mme 19:00 grøt og mme Han sover som regel gjennom natten, avogtil trenger han ett måltid
Studine mevik Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Gutten min er litt over 6mnd og spiser følgende Frokost: Grøt og mme Lunsj: Litt frukt og mme Middag: Smaksporsjoner på middag og mme Kveldsmat: Grøt og mme Spiser ikke på natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå