helene3 Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hei.. Er i uke 32+5, og idag når jeg våknet var jeg litt uvel og små vondt i hodet, så kom det mensmurringer, og det virker som det kommer takvis.. ikke så veldig vondt, bare ekkelt.. noen som har hatt sånn? lurer på å ringe føden, men vil ikke ringe før jeg absolutt må... er andregangsfødende, og hadde ikke sånn med den første... :-/
Myy Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Ring føden og spør. Ingen begrensning for å spørre spørsmål
trultimor Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Sånn har jeg og hatt det i det siste, hos meg skyldes det av erfaringer fra tidligere svangerskap modningskynnere, startet rundt da på meg og, men får du blodslim og økning i taka må du ringe å spør for å være sikker. Ikke likt på alle..... lykke til
helene3 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2009 Var på føden tidligere idag.. Slo ut som kynnere på CTG, men ble det sterkere måtte jeg komme opp igjen, men det bare fortsetter med de takene.. Har holdt på i hele dag, med jevne mellomrom.. Og har ikke stoppet ennå.. Ikke noe morro..
spireliten Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Samme her. Må få høre hvordan det går med deg. Nå i kveld har jeg enda mer bak i korsryggen. Hadde det heller ikke sånn med nr 1. Men man kjenner det visst bedre ved senere fødsler. Kroppen er sikkert litt sliten også. Jeg er i uke 33+4.
helene3 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2009 Jeg og har i korsryggen, enormt mye et par dager før dette startet, men det tror jeg skyldes bekkenløsning og låsninger i ryggen.. går til kiropraktor pga det.. Håper det går bra med deg da, er ganske spennende nå på slutten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå