Jente+Jente+lillegutt Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hei. Jeg er sikkert ikke alene om dette problemet i disse vintertider og håper derfor på mange gode råd. Jeg har blitt skikkelig forkjølet (ikke feber) men sår hals, tett neste og hoste. Værst er jeg selvsakt om morningen og kvelden - om dagen er jeg mest sliiiiten. Dette kommer i tillegg til daglig oppkast (som har vært siden uke 10 i svangerskapet, er nå 32 uker) så jeg håper at forkjølelsen raskt vil slippe taket. Våkner flere ganger om natta grunnet at jeg ikke får luft og den såre halsen Buhu.... Tar nesespray for gravide, men kan jo ikke spraye uhammet. Tenkte å kjøpe rent saltvann i morgen når butikkene åpner igjen. C - vitamin kan jeg ikke ta noe særlig av fordi at det provoserer kvalmen og oppkasten. PRøver å drikke mye varmt ....noen som har noen vidunderkur???? God bedring til alle andre som også føler seg syke og sliiiiitne.
Ladycaliente Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Huff, har akkurat vært igjennom det der, følte det tok så lang tid før denne influensaen slapp taket.. Sambo slet med den lengere men var ganske mild på lille snuppa. Har desverre ingen vidunderkur å foreslå, men prøv å få hvilt deg mest mulig. Sov så mye du bare kan. Eller så blir det bare symptomlindring som paracet, otrivin evnt hostesaft. Hvis du har barn fra før så prøv å få mest mulig avlastning. Føler med deg og ønsker deg masse god bedring:)
....().... Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Prøv FenuMax. Naturpreparat som fås på helsekost, noen dagligvarer og apoteker. Den virker nok best når man tar den med en gang man kjenner forkjølelsen kommer. Jeg sliter veldig med tette bihuler. Denne kan hindre at betennelsen setter seg. God bedring.
trultimor Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Heisann, føler med deg!!!!! har netopp hatt 14 sånne dager, å det henger fortsatt i selv om jeg føler meg mye bedre nå. Mitt råd er å prøve å holde deg mest mulig inne å ikke puste inn kald luft, drikke mye varm tynn solbærsaft med kanel og ingefær i(pga de krydderene er kvalmestillende),vann med sitron,myyyyye drikke. ikke drikke kaldt fra kjøleskap, da det fremprovoserer hoste, masse saltvannspray, og ta paracet som hostedempende når du skal legge deg, dette er råda som har lindret best for meg, ønsker deg god bedring!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå