Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Leverte en body i retur før jul...hull i den uten at jeg hadde brukt den på minstejenta en gang, og nå til jul har de fått en god del ull fra sparkjøp...nå oppdaget jeg nettopp 2 store hull i beina på den ene longsen!;( Jeg har selvfølgelig revet av lappen å merket den (merket en haug med klær i går siden minsten begynner i barnehagen nå!) Men jeg har ikke vasket den eller brukt den...burde jo få levert den tilbake..skal jo ikke være hull i klærne før man bruker dem!! arg... Tror jeg skal prøve å bytte den.....er jo en feil vare!
Koseklompen Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Så uheldig du har vært med de ull klærne da.. Jeg har bare positive erfaringer med de jeg. Men ikke med ulla fra Cubus...
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Har aldri vært uheldig med dem før, har hatt mye ull fra dem..og mange har vart lenge! Men det var disse plagene i det siste da..håper ikke det fortsetter..har uansett bestemt meg for å ikke kjøpe der mer. Synes heller ikke janus ull er særlig bra, føler klærne blir så stygge etter noen vask...da ser faktisk sparkjøp klærne bedre ut etter vask, men hjelper jo lite når dem har hull! Joha ull?? Tror det var det..kjøpte litt av det før jul, det likte jeg:))
erteposen + 4 Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Jøss, du er uheldig. Vi har ikke et eneste hull i sparkjøp ulla, og tvillingene bruker både nytt og gammelt som to eldre brødre har brukt. Like fint.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Vi fikk johaull til babyen vår og i den bodyen er det nå 8 hull. Det virker ikke så bra syns jeg da. Fornøyd med sparkjøpulla til vår aktive 3åring. Og janus, selv om den blir litt slarkete i formen.
Mamma til to skjønne gutter Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Har brukt Sparkjøp ull i over 4 år nå. Hadde det samme problemet en periode jeg også, men det var fordi at jeg glemte å vaske med Milo og brukte vanlig pulver Omo - i ettertid vasker jeg alltid ull med Milo:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 aldri opplevd noe tull med sparkjøp ull. kanskje du bare har hatt uflaks?
*smula* Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 Vi har stort sett hatt ull fra sparkjøp (Tom og Trine). Er veldig fornøyd. Men det hender bodyene rakner litt nede ved knappingen, kanskje fordi vi er litt slurvete når vi skal knappe de opp, river litt i de og sånt. Men det går fint an å reparere. Er det flere som bruker T&T som synes at str er litt rare? Mini bruker str100 i body, men 100 i str.bukse er altfor lang selvom ikke føttene er så store.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Har ikke vasket de så det er en feilvare. Fikk de jo til jul. Skal dra ned å bytte i morgen, tror faktisk ikke jeg tør kjøpe noe mer.. Men uansett så har jeg som sagt veldig god erfaring med ulla fra sparkjøp så jeg har sikkert bare vært uheldig på disse 2 plaggene....
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 27. desember 2009 #10 Skrevet 27. desember 2009 Har joha tjukk ulldress og ett sett tynnere ull..har bare vasket det en gang da..men håper ikke det kommer hull i dem også! so far so good:)
lure Skrevet 27. desember 2009 #11 Skrevet 27. desember 2009 har også brukt sparkjøp-ull i flere år og hvert fornøyd. Men ikke i år, buksene rakner og hul på hul så nå har dem gått i søpla.
annki83 Skrevet 27. desember 2009 #12 Skrevet 27. desember 2009 jeg har kjøpt og fått mye spar kjøp ull til mine barn. (elste er 10år) å har opplevd at det er mye variert kvalitet. jeg vaske altid ull på ull program og me milo men alikevel blir det fort hull i noen plagg og noen mister lett fasongen. jeg har så si bare kjøpt janus til snuppa (som er 2år) og er mye mer fornøyd me kvaliteten. syns de holder fasongen bedre også. har noen joha bodyer også men de blir litt stive etter noen vask syns jeg.
vårmamma08 Skrevet 27. desember 2009 #13 Skrevet 27. desember 2009 her går det kun i tom og trine ull til lille, men janus der i mot, en ti barn er så tynnvask med milo og ullvaskprogram, dermed hull i hull.
It's all about me Skrevet 27. desember 2009 #14 Skrevet 27. desember 2009 Har noe som er 3 år gammelt, dette er like fint. Mens det som ble kjøpt iår som knapt er brukt rakner bare du ser hardt på det. Så kanskje de har endret noe før årets produksjon. Dessverre ser det ganske brukt ut og ikke like lite som det faktisk er så gidder ikke klage. Holder meg heller til Janus i kommende år.
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #15 Skrevet 27. desember 2009 Xsvigermor kjøpte masse, masse ull fra sparkjøp til eldstemann. Og alt er raknet ved knappene, eller er huller i. Så jeg er mest fornøyd med Janus eller Joha.
neste*gang Skrevet 27. desember 2009 #16 Skrevet 27. desember 2009 syns strømebuksene er veldig lange i forhold til størrelsen og har faktisk bomma på størrelse både i fjor og i år... bruker 110 i body og str. 100 i strømebukse og den er fortsatt for lang... og føttene vrir seg så jeg burde tatt den på "feil vei" men har "fiksa" problemet med tynne ullsokker utpå, da slipper junior å gå å dra i strømpebuksa hele dagen..
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 27. desember 2009 #17 Skrevet 27. desember 2009 merkelig at flere har hatt problemmer med årets modeller!! for jeg har heller aldri opplevd hull i ullklærne fra sparkjøp før, de har vært av veldig god kvalitet..men altså ikke årets...tror faktisk jeg skal nevne dette i morgen:) takk skal dere ha for innformasjon:)
kajfla Skrevet 27. desember 2009 #18 Skrevet 27. desember 2009 har 2 ull bodyer fra tom&trine og begge har det blitt hull i. men kanskje bare uflaks... har den tykke ulldressen fra sparkjøp og den er veldig god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå