Gå til innhold

Søn 27. desember...hvor mange dager igjen jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

72 dager igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 dager igjen til termin, og i dag er jeg leeeeeeiiiiii!!! Hvis det var bare meg selv jeg skulle tenke på, ville jeg hatt ham ut NÅ! Men, jeg tror det er best for ham å være 6,5 når han begynner på skolen istedet for 5,5år. Selvsagt er det viktigst at han er frisk, men hvis jeg skal velge, velger jeg 01.01.2010, og det føles leeenge til:(

Skrevet

38 dager igjen :) Begynner å bli ganske sliten på grunn av lite søvn og bekkenløsning, men fortsatt ved godt mot og synes det er utrolig fint å være gravid :) Tiden går egentlig veldig fort :)

Skrevet

82 dager og ennå lenge igjen!

Skrevet

Termin i dag, men håper jeg ikke føder før januar 2010.

Skrevet

14 dager igjen i dag :) Har ikke vakset babytøyet, ikke redd opp noen seng, ikke tatt fram vognen, kjøpt stellematte eller badebalje, og på ingen måte pakket noen bag til sykehuset....! :-O Men babyen er ønsket og elsket og det er vel det viktigste :) Det andre kommer når det kommer...

Skrevet

18 dager igjen... men mamma tror at jeg føder innen en uke siden magen har sunket så voldsomt - kan se at den detter ned fra dag til dag... så vi får se :o)

var moden, men ikke avflatet på tirsdag, så kan jo være det skjer noe... men har jo hørt om alle de som går modne i ukesvis, så fester ikke noen lit til det, egentlig...

har bekkenløsning fra helvete, ekstreme mengder kynnere og maaasse nedpress, så hadde vært deilig å bli ferdig snart!

lykke til hønny-bønny - virkelig din tur nå!!

Skrevet

76 dager igjen her! Laaang tid igjen, men jeg trenger den nok til forberedelser! ;)

Skrevet

45 dager igjen :o)

Masse lykke til Hønny-bunny og alle dere andre som venter på den lille!

Skrevet

71 lange dager her...

Skrevet

4 dager på overtid idag! Vil møte snuppa mi!!!!!!

Skrevet

11 dager igjen nå, men håper på 010110! Har hatt maserier og sterke kynnere noen dager nå, og i går kveld når jeg la meg kom en kjemperi, uten at det kom noen flere, så det kan bli en romjulsdrøm dette. Tar det med ro nå, så setter vi ikke i gang noe som ikke må starte enda i alle fall. Men nyttårskvelden utpå kvelden er det fullt kjør, i håp om at ting skjer ila dagen etter!

Skrevet

27 dager igjen for meg. Bare vi bikker over i 2010 kan barnet bare komme:-)

Skrevet

15 dager igjen her. Jeg har heller ikke vasket klærne ennda og mangler madrass fortsatt.. Vil helst ikke at hun skal komme før alt er klart.

Skrevet

66 dager, det går altfor fort....

Skrevet

52 dagfer igjen! Gleder meg til det er under 40 dager!

Skrevet

78 dager igjen, og har nettopp blitt "3. termin".

Skrevet

55, går framover i det minste...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...