Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #1 Skrevet 27. desember 2009 Hei. Sitter her og ser på budsjettet vårt for det kommende året. JEg lager budsjett, og har budsjettkonto i banken. På budsjettkontoen har en en viss sum penger, og så har jeg reknet ut hvor mye jeg må sete inn på budsjettkontoen hver mnd, for å betale ALLE utgifter hver måned. Dette er nøye utregnet, så samme sum skal inn dit hver mnd, selv om utgiftene varierer. Ingen mnd går da i minus. Vel, tallenes tale er klar. Vi må sette 28000,- inn på budsjettkontoen hver måned. Dette gir 20500,- til overs. Altså vi har 49500,-totalt i netto inntekt. Men nå begynner jeg bli engstelig...... Blir det tøft å leve på 20500 pr mnd? 20500 til mat, klær, sparing, lek, fornøyelser? Vi er 2 voksene og ei på 5 år. Vi har nett bygd hus, derfor høye utgifter, for vi har gjeld.... Men blir det tøft økonomisk?? Eller kan vi lege greit, dersom vi disponerer rett nå? 20500 på 4 uker, til mat, bensin, klær fornøyelser, sparing.......
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 Vi klarer oss fint med 20000 til overs i måneden. har alltid noen kroner igjen når ny lønn kommer
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Er forresten 2 voksne og 1 barn på 2 år. Kjøper stort sett det vi vil når vi vil. Bruker aldri kreditt!! ano 12:31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå