2tettebabyer Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 for skulle på do og bæsje, måtte ikke tisse... Da jeg satt meg ned på do uten å trykke rant det ut av meg på en merkelig måte før det stoppet igjen. jeg hadde ikke kontroll over det. i do var det blankt og det luktet ingenting (måtte seff lukte, uff flaut) er førstegangs og ingen anelse. har ingen tegn til rier. lurer på om det er tiss eller om det kan ha vært vannet. Føler meg veldig dum, men mannen mente jeg skulle ringe føden, så gjorde det. de kunne ikke si noe sikkert, men fikk beskjed om å ta på et bind og følge med på om det ble vått. Tenk så pinlig om jeg bare har tisset.... Noen som har opplevd noe lignende??
babyklar er lykkelig :) Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 nå vet jeg ikke om det er jeg som er unormal da men.. hehe hvis jeg må nr to kommer som oftest nr en. og det er umulig for meg å klipe igjen nr en mens jeg gjør nr to.. pluss at å knipe igjen mens jeg tisser nå, ikke funker 100% når det bare er det heller.. men er jo greit at du følger med da, og snakket med føden
2tettebabyer Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2009 hehe. jo sant det altså... Følte bare det var litt annerledes måte det rant på som jeg ikke helt kan forklare.
2tettebabyer Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2009 så hadde jeg ikke kommet i gang med nr 2... hehe.. hade såvidt satt meg ned og dreiv å tok frem et blad :-)
veldig fødeklar Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Med nr 1 gikk vannet da jeg var på do. Det sa bare "plopp", jeg tenkte ikke noe over det, tørket meg og reiste meg. Jeg skjønte at det var vannet som gikk da det fortsatte å sildere ned langs foten min. Jeg hadde lite smerter, kun svake den dagen og kvelden. Det var 13 dager til termin og fødsel var ikke i tankene mine. 4.5 time etter at vannet gikk var gutten ute. Det er ei litt søtlig lukt på fostervannet, lukter anderledes enn urin. En annen forskjell er at urin kan man jo stoppe, det kan man ikke med fostervann.
2tettebabyer Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2009 takk for svar :-) det var oppklarende :-)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 For min del så hørtes det ut som vannet, og det trenger ikke å fortsette å sildre hele tiden, men det kan komme litt og litt. Så lurt å ta på bind som jm sa, så er det enkelt å få det sjekket. Når du tisser så vil du jo merke et lite lettelses trykk i blæra etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå