Gå til innhold

Vonde ribbein:(


Monica med 2 hærlige prinsesse

Anbefalte innlegg

Har så utrolig vondt i ribbeina for tiden og vet ikke helt va jeg skal gjøre! Begynte med knekking i det nederste ribbeinet på venstre sia for noen uker siden og så ble jeg forkjølet et par dager senere. Har hostet konstant i 2 uker nå.. Men nå har det startet med knekking på høyre siden også.. Ribbeina er helt ødelagt og jeg klarer nesten ikke bevege overkroppen fordi det gjør så vondt! Griner hver gang jeg hoster.. :( ikke meningen å syte sånn altså.. Men er det noen andre som har det slik?? Noen tips? Eller er det bare forkjølelsen som har gjort alt verre? Juleklem fra meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan skrive under på dette jeg også... jeg har hostet meg til en bristning i ena revbenet for 2 uker siden, kan ikke sove på venstre side for det gjør så vondt. Har gått på antibiotika kur nå for å hoste mindre, det har hjulpet litt men det tar visst opp til 6 uker for revbenet å gro igjen... håper du ikke har fått detsamme da, kanskje ta en tur til legen for å få noe hostdempende/slimløsende så du hoster mindre? God bedring! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...