mammasnart90 Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 I går natt hadde jeg en masse vonde kynnere i 1-2 timer, etterfulgt av en liten blødning. Jordmoren sa at jeg ikke skulle bekymre meg over en slik blødning sist jeg var der, og selv tenkte jeg " hurra, det er livmorhalsen som opner seg", og gikk og la meg, så jeg fikk et par timers søvn før det hele slo til. Er 2 dager over "vanlig termin" og har 6 dager til UL-termin.. Men jeg våknet 8 timer etterpå og alt var rolig... I dag har jeg hatt litt mage/menssmerter, og begynt å tenke meg litt redd.. Sist jeg var med jordmor, for 4 dager siden, sa hun at jeg hadde litt mye protein i urinen, og at jeg skulle ta det litt med ro fordi dette var et symptom på svangerskapsforgitfning. I dag har jeg også hatt hodeverk, men tenkt at det bare har med at jeg er forkjølet og gjøre... Noen som har hatt svangerskapsforgiftning? Ville dere ha tatt kontakt med fødeavdelingen?
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 ring å hør. bedre med en sjekk for mye, enn en for lite Lykke til.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Hvordan var >BT ved siste ktr da?? Jeg hadde sv skapsforgoftning med proteiner, ødem +2/3 samt undertrykket var over 90.
b77h Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 håper du har fått svar og alt er vel. vet at min lege nevnte bla hodepine som et tegn på svangerskapsforgiftning. og at man generelt bare følte seg annerledes/uvel. Lurt å få sjekket det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå