Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 To hakk nedenfor der man trykker seg inn på 'Anonym' forumet er det ett forum som kalles NAVNEDEBATTEN, Gjett tre ganger hva som diskuteres på det forumet... Riktig, navn... Så hvorfor er det så mange som legger slike tråder inn her på anonym-forumet?? Å ikke svar med at man kanskje syns navnene er rare og ikke vil at andre skal se at det er DU som har lagt ut navnespørsmålet, for er mange som ikke signerer med Anonym engang... Å ja, jeg er høygravid og irritabel akkurat nå, å da var det dette som irriterte meg!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Det finnes et forum for psykisk helse og. Kanskje du burde ta deg en tur dit? Frøken irritert-med-smilefjes-som-skylder-på-hormoner?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Vil bare slenge meg på. Irriterer meg ikke sånn spesielt over navneinnleggene, mer disse "kan jeg være gravid"-innleggene. Men mest slenger jeg meg på fordi jeg er høygravid, irritert og hormonell. Og så har jeg vondt overalt! Faen heller, mer slitsomt enn jeg trodde, dette!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Haha, 23.07 har jo tydligvis ingenting på hele barn i magen å gjøre siden hun ikke sjønner seg på gravid-hormoner..... Man kan faktisk være sint å irritert SAMTIDIG som man er fullstendig klar over at man er det nettopp pga hormoner, derfor smilefjes.... Fnask!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå