Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Jeg må bare få dette ut.. Går rundt og føler meg tom innvendig, jeg er virkelg ikke fornøyd med livet mitt, jeg har vært en kvinne som reiste mye og har bodd i utlandet mange år , da møtte jeg en mann fra utlandet som jeg fikk barn med, flyttet hjem for barnet mitt ble sykt og jeg trengte min familie.. Nå går det bra, jeg har tat utannelse og barnet sin far har vi god kontakt med. De bor i en storby, der trives jeg så godt hver gang vi er på besøk, familien er stor og jeg har fått godt forhold tl dem. Nå var vi der i en måned, og jeg har truffet en mann jeg liker veldig godt, en suksessfull mann som lever et glamorøst liv, noe jeg har alltid drømt om å kunne leve. Vi var på restauranter hver dag, jeg fikk treffe mange fra hans miljø og følte som jeg passet veldig godt inn. Nå er jeg hjemme igjen, og jeg er nedfor nå, jeg lever et kjedelig a4 liv som jeg aldri har drømt om å leve, prøver å være realistisk men samtidig er det noe i meg som sier at jeg vil lykkes med mine drømmer. Jeg kunne tenkt meg å bo i den storbyen, har venner der og drømmen er å starte noe for meg selv en dag. Jeg trives så dåårlig her hjemme, jeg vil virkelig ikke bo i Norge, har aldri følt meg hjemme.. Nå vil jeg flytte, er det så egoistisk av meg å flytte til en storby for å lykkes når jeg har barn? Er det "urealistisk" å håpe på å få et glamorøst liv som jeg alltid har drømt om? Skal jeg ta sjanser eller skal jeg leve i den trygge boblen jeg har nå men som g jør meg så langt nedfor??
Monajenten Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Ta sjansen! Vi lever bare én gang! (Som vi husker ihvertfall:-)) Jeg hadde ikke vært i tvil i din situasjon!!! Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 takk, jeg vet da ikke hvordan ting vil bli, ting kan gå fryktelig feil eller veldig bra.. Jeg vet bare at jeg blir aldri lykkelig sånn som jeg lever nå... hi
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Go for it! Det er ikke egoistisk å følge drømmer - tenk hva barnet ditt lærer av det! Klart det er hverdagslige hensyn å ta, praktiske beslutninger og problemer på veien, men hvis det er noe du virkelig kjenner langt inn i sjelen at du vil, så slå til! Jeg heier på deg! Og jeg VET at det er lettere sagt enn gjort!
Monajenten Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Du vet at du aldri vil bli lykkelig her. Det betyr jo mest sannsynlig at det bare kan gå én vei om du flytter:-) Kjør på, kjære deg, du har ingenting å tape ut i fra det du skriver om din livssituasjon pr. i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå