Gå til innhold

Dere som har Nintendo Wii!!

Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke spill har dere? Noen som kan anbefales?

Går det an å spille fra internett? Har kontakt med det trådløse nettverket...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har mange spill som er lastet ned. Gamle spill da..

Må ha sånne wii points for å kjøpe spill på nettet. Da går du inn på Wii Shop.

Ellers har vi Bie spillet (fra filmen) var helt greit, litt enkelt =P

Mario Kart, kjempemorsomt

Wii Sports, mannen og vennene spiller det mest, så jeg aner ikke.

Istid 3, kjempemorsomt! Hehe. Litt vanskelig noen plasser da, synes jeg.. Men er ikke så god på spill...

Har også prøvd Super Mario Galaxy, ganske morsomt det også.

Skal kjøpe det nye mariospillet på mandag tenker vi ;) Ingen av oss fikk spill til jul, så må bruke litt av pengene vi fikk for å kjøpe oss ;) Må jo ha spill i jula! =)

Skrevet

Mario cart! utrolig gøy å ratte for store og små ;-)

Skrevet

Super Mario Bros er det vi spiller mest, minner om gode gamle Nintendo Nes spillet....når det gjelder nett tilkobling osv så er vi helt ferske selv og har ikke kommet så langt.

Skrevet

Stilig! Fant super mario bros wii da jeg googlet nå, og det så jo kjempegøy ut. Slik som de som fantes før :)

Men hva er wii points? Hvordan får du det?

Er helt ny på dette, ser du :o) Hatt wii'en i 2 dager. Hehe..

Skrevet

Det ER det gamle spillet =D Vi har alle de gamle, donkey kong, bros, super mario, mario 3 osv =D

Wii points er det du betaler med på shoppen. Tar jeg ikke feil koster det 300 for 2000 poeng, men du kan kjøpe de på Wii Shop, med visa kort.

Eller i butikken. Spillebutikker da =)

Skrevet

Den e fin! Skal sjekke shoppen :o)

Takk skal du ha :o)

Skrevet

Mario cart må vi ha, skjønner jeg :o)

5 åringen elsker å spille super mario på nettet, så vi må ha diverse super mario spill. Men da må vi kanskje ha en annen kontroll, da? Vi har foreløpig bare standardpakken, men skal kjøpe ekstra remote og nunchuk.

Noen som har noen treningsspill? F. eks wii fit?

Skrevet

Vi har wii fit og sportspillet.. Vet det kommer et annet spill i morgen, men aner ikke hvilket. Om det ikke er super mario så må det kjøpes til uken ;)

Kjøpte wiien i september og har brukt det kanskje 5 ganger til nå :P Ble faktisk litt sliten av å trene.. :P

Det er yoga, muskeltrening, aerobic og balansetrening på det.

Skrevet

Sliten liker vi!! Trenger litt hardtrening etter julen, kjenner jeg. Hehe...

Må skaffe meg det spillet. Har hørt at det er annet sånt spill også, men vet ikke hva det heter.... hmmm...

Skrevet

Zelda

Boom blox

Mariospillene

Wii sport

Wii fit er kjedelig, og jeg liker ikke å tvangsveies før jeg skal spille :)

Skrevet

Tvangsveies???

Grrrr....

Er det sånn at det kommer opp på skjermen, f.eks? Jeg er ikke interessert i at noen skal vite hva jeg veier!

Skrevet

Det kommer vel bare opp første gangen når du skal registrere deg. Når jeg slo på fit`en for andre gang her om dagen kom det ingen vekt opp på skjermen, men at jeg hadde gått ned 1,6 kg siden jeg var innom sist.

Er ikke helt inni dette enda.. Men eldste registrerte seg i går, og hun er 8 år. Da kom det opp at hun er overvektig og har alder som en 20åring :P Så ta ikke alt så seriøst. (Det stod faktisk det og på skjermen) Hun er ikke overvektig!! Helt normal slank og lang jente :)

Vet det har kommet en fit spill til, men det aner jeg ingenting om =)

Skrevet

Det kommer på skjermen, ja. Enten vekt eller bmi, avhengig av innstilling. Det gjør at jeg ikke liker at barna spiller det (de er normalvektige alle sammen, men jeg liker ikke fokus på vekt)

Gjest thricane
Skrevet

guttungen på 5 synes at mariobros og mariokart er helt topp. vi voksne spiller wii sport og har gått til innkjøp av wii fit. den er jo topp for oss som skal ned 10 og 7 kg på nyåret, men ikke helt for barn, som ei skriver her.

Skrevet

Nei fit er ikke noe for barn, men hun synes det var gøy med rockering og skihopp =) Og jeg gjorde det sånn at det ikke ble noe mål om å gå ned i vekt, hun skal kun ha det gøy =)

Nå fikk hun Super mario i dag, så nå skal det spilles ;)

Skrevet

fikk wii til jul og har fått super mario. det nyeste... det er kanon gøy...;) så har vi noe sportsspill. boxing er jo vanvittig slitsomt...og bowling er kjempe gøy..;) men ingenting slår MARIO..;)

skal kjøpe oss det treningsgreiene også..;)

Skrevet

Jeg må ut å kjøpe en kontroll til i morgen :o) Jeg kommer ikke til på Marioen :( hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...