Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Hvilke spill har dere? Noen som kan anbefales? Går det an å spille fra internett? Har kontakt med det trådløse nettverket...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Vi har mange spill som er lastet ned. Gamle spill da.. Må ha sånne wii points for å kjøpe spill på nettet. Da går du inn på Wii Shop. Ellers har vi Bie spillet (fra filmen) var helt greit, litt enkelt =P Mario Kart, kjempemorsomt Wii Sports, mannen og vennene spiller det mest, så jeg aner ikke. Istid 3, kjempemorsomt! Hehe. Litt vanskelig noen plasser da, synes jeg.. Men er ikke så god på spill... Har også prøvd Super Mario Galaxy, ganske morsomt det også. Skal kjøpe det nye mariospillet på mandag tenker vi Ingen av oss fikk spill til jul, så må bruke litt av pengene vi fikk for å kjøpe oss Må jo ha spill i jula! =)
Føken siruppsnipp Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Mario cart! utrolig gøy å ratte for store og små ;-)
Ugl@ Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Super Mario Bros er det vi spiller mest, minner om gode gamle Nintendo Nes spillet....når det gjelder nett tilkobling osv så er vi helt ferske selv og har ikke kommet så langt.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2009 Stilig! Fant super mario bros wii da jeg googlet nå, og det så jo kjempegøy ut. Slik som de som fantes før Men hva er wii points? Hvordan får du det? Er helt ny på dette, ser du ) Hatt wii'en i 2 dager. Hehe..
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Det ER det gamle spillet =D Vi har alle de gamle, donkey kong, bros, super mario, mario 3 osv =D Wii points er det du betaler med på shoppen. Tar jeg ikke feil koster det 300 for 2000 poeng, men du kan kjøpe de på Wii Shop, med visa kort. Eller i butikken. Spillebutikker da =)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2009 Den e fin! Skal sjekke shoppen ) Takk skal du ha )
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2009 Mario cart må vi ha, skjønner jeg ) 5 åringen elsker å spille super mario på nettet, så vi må ha diverse super mario spill. Men da må vi kanskje ha en annen kontroll, da? Vi har foreløpig bare standardpakken, men skal kjøpe ekstra remote og nunchuk. Noen som har noen treningsspill? F. eks wii fit?
Snakkelittmeddeg Skrevet 26. desember 2009 #9 Skrevet 26. desember 2009 Vi har wii fit og sportspillet.. Vet det kommer et annet spill i morgen, men aner ikke hvilket. Om det ikke er super mario så må det kjøpes til uken Kjøpte wiien i september og har brukt det kanskje 5 ganger til nå Ble faktisk litt sliten av å trene.. Det er yoga, muskeltrening, aerobic og balansetrening på det.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. desember 2009 Sliten liker vi!! Trenger litt hardtrening etter julen, kjenner jeg. Hehe... Må skaffe meg det spillet. Har hørt at det er annet sånt spill også, men vet ikke hva det heter.... hmmm...
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #11 Skrevet 26. desember 2009 Zelda Boom blox Mariospillene Wii sport Wii fit er kjedelig, og jeg liker ikke å tvangsveies før jeg skal spille
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 26. desember 2009 Tvangsveies??? Grrrr.... Er det sånn at det kommer opp på skjermen, f.eks? Jeg er ikke interessert i at noen skal vite hva jeg veier!
Snakkelittmeddeg Skrevet 27. desember 2009 #13 Skrevet 27. desember 2009 Det kommer vel bare opp første gangen når du skal registrere deg. Når jeg slo på fit`en for andre gang her om dagen kom det ingen vekt opp på skjermen, men at jeg hadde gått ned 1,6 kg siden jeg var innom sist. Er ikke helt inni dette enda.. Men eldste registrerte seg i går, og hun er 8 år. Da kom det opp at hun er overvektig og har alder som en 20åring Så ta ikke alt så seriøst. (Det stod faktisk det og på skjermen) Hun er ikke overvektig!! Helt normal slank og lang jente Vet det har kommet en fit spill til, men det aner jeg ingenting om =)
Gjest Skrevet 27. desember 2009 #14 Skrevet 27. desember 2009 Det kommer på skjermen, ja. Enten vekt eller bmi, avhengig av innstilling. Det gjør at jeg ikke liker at barna spiller det (de er normalvektige alle sammen, men jeg liker ikke fokus på vekt)
Gjest thricane Skrevet 27. desember 2009 #15 Skrevet 27. desember 2009 guttungen på 5 synes at mariobros og mariokart er helt topp. vi voksne spiller wii sport og har gått til innkjøp av wii fit. den er jo topp for oss som skal ned 10 og 7 kg på nyåret, men ikke helt for barn, som ei skriver her.
Snakkelittmeddeg Skrevet 27. desember 2009 #16 Skrevet 27. desember 2009 Nei fit er ikke noe for barn, men hun synes det var gøy med rockering og skihopp =) Og jeg gjorde det sånn at det ikke ble noe mål om å gå ned i vekt, hun skal kun ha det gøy =) Nå fikk hun Super mario i dag, så nå skal det spilles
mai mammaen til to Skrevet 27. desember 2009 #17 Skrevet 27. desember 2009 fikk wii til jul og har fått super mario. det nyeste... det er kanon gøy... så har vi noe sportsspill. boxing er jo vanvittig slitsomt...og bowling er kjempe gøy.. men ingenting slår MARIO.. skal kjøpe oss det treningsgreiene også..
Snakkelittmeddeg Skrevet 27. desember 2009 #18 Skrevet 27. desember 2009 Jeg må ut å kjøpe en kontroll til i morgen ) Jeg kommer ikke til på Marioen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå