Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 De meldte kulde over hele landet i jula. Det har stemt her sånn ca. Stemmer det hos dere? Skal visst YR stemmer, blir veldig kaldt her i neste uke og neste helg..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 minus 10, og stri vind....brrrrr... også snør det.....litt av et vær, kan du si...hehe )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 - 10 her nå. Det var -16 i går.
Lene~mor til tre Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 - 5,5 her nå, igår var det - 10. Det er vist meldt - 20 til helgen
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Vi har vore nede i -10, men det har stort sett lagt på -5 til -3. No i kveld er det eit par pluss og regn. Festlig sidan snøen har lava ned det siste døgnet, no blir det glatt!
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Det er minus 1 grad her nå. Har vært nede i 12 minus. Det blir veldig kaldt de kommende dagene her hvis yr har rett.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 nei, ikke nå men det har vært. Er -7,6 nå.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. desember 2009 Minus 13.1 her nå. Var vel minus 15 når vi sto opp idag. Var varmest midt på dagen med minus 9, noe.. Bikkjekaldt. Er glad vi ikke har vind. Men det er det visst meldt senere i uka, da går det nesten ikke ann å være ute.. Og denne siden av landet er jo minus 13 mye kaldere og verre enn minus 13 er andre steder i Norge... BRRRRRRRR!!!
yasmina Skrevet 31. desember 2009 #10 Skrevet 31. desember 2009 I gaar var det vel ca 25 PLUSS paa dagen, i dag ser det ut til aa bli litt kaldere.
blond Skrevet 31. desember 2009 #11 Skrevet 31. desember 2009 Hva synes du er kaldt? Man vender seg raskt til nye temperaturer og da er vel under 20 kaldt for deg? Her har vi minus 10 og strålende sol, deilig med kaldt vær på denne tiden!
Tokatter_USA Skrevet 2. januar 2010 #12 Skrevet 2. januar 2010 -18°C her. Det var kaldt å ake i måneskinn i går kveld, og kaldt å gå på ski i dag, men bare i ansiktet. Ellers var vi pakket inn som om vi skulle til Nordpolen.
yasmina Skrevet 2. januar 2010 #13 Skrevet 2. januar 2010 Under 20 er kaldt, da er det paa med bukse og genser gitt Vi har faktisk en ovn som vi somregel finner frem i januar for da kan det vaere mellom 15 - 18 grader paa dagtid. Men foer vi kom hit saa bodde vi i Harstad saa vi taaler en del norsk kulde ogsaa selv om ungene ikke liker det saa godt. Mellomste graater hvis det blir for kaldt for han og nekter aa gaa ut ( i Norge altsaa).
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. januar 2010 #14 Skrevet 2. januar 2010 Idag er det minus 18. Så kaldt, har vært minus hele jula. Men varier fra minus 4 til minus 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå