h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. desember 2009 #2 Skrevet 27. desember 2009 jeg fikk i allefall armbåndsur av samboeren..... )
Lene~mor til tre Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Vi fikk penger av de fleste, så vi har bestilt oss 15" tommer digital fotoramme, for de ønsker vi oss begge to. Ellers fikk vi sengesett av mine foreldre, og flere esker med konfekt fra mine tanter og onkler.
*gruffalo* Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Vi fikk kofferter, blender, sengtøy, lykt og hjemmestrikkete nisser sammen. Så fikk jeg rettetang, litt klær og småting. Fikk også klokke av sambo:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Jeg fikk en (liten) stereo til å hange på veggen av farmor og far. Digital badevekt av søsteren min og familien. Fine ting som barna hadde laget i bhg. Skovarmer og minnepinne av mor og mannen. Fikk noen penger av xen (bf) Og selv hadde jeg kjøpt sandaler til meg selv =)
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 * ullundertøy frå mannen, mamma og pappa * wii fit plus frå mannen * jakke frå mamma og pappa * diverse filmar frå ungane + søsken av meg og mannen * dessertskål til serviset vi samlar på av broren til mannen * serveringsfat frå svigers * bok om premature barn frå mormor * dessertsjokolade + annan sjokolade frå ei veninne * eva solo urtepotte frå søstera mi * body shop-lotion frå andre søstera mi * brettspel frå broren min + broren til mannen * sjølvstrikka panneband/hals og pulsvantar frå svigerinna mi * sjokoladeracket frå hunden til mamma og pappa ) Og sikkert noko meir som eg ikkje kjem på i farten.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. desember 2009 Så masse du fikk da Ranveig. Antallet gaver til meg har minket i takt med antall barn jeg har fått og år jeg har blitt syntes jeg hehe.. Men klager ikke. Nå lager jo barna ting i b.hage og skole og det er faktisk de beste pakker. Barna kunne nesten ikke vente i år når vi skulle få våre pakker de hadde lagt på skole og b.hage. Og de pakket dem likegodt opp for oss, siden vi brukte for lang tid..
metaMORfose Skrevet 28. desember 2009 #8 Skrevet 28. desember 2009 Hjemmelagede gaver fra barna, veldig kos. CD og bok av sønnen vår, selvvalgt og midt i blinken for mor DVD - Barbifilm av vesla på 5. )) Sort, lang boblejakke fra mannen min Ny ipod og Blackberry fra mann og barn Genser jeg ønsket meg fra søster Nye ski fra svigerforeldre Nye skøyter fra mor og far 4 stk bøker fra venninner Og så kjøpte jeg meg ny skidress til meg selv.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. desember 2009 #9 Skrevet 28. desember 2009 Har fått meg rosa verktøy:) lue og pannebånd (var med på butikken og valgte ut) en skål lillemor hadde malt på i barnehagen. skotørker presskanne vaffeljern vaffelmix;) silikon grytekluter flaxlodd med gevinst:)) fiskespade og mye annet fint som jeg ikke husker akkurat nå
yasmina Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 jeg fikk mobil smykke takke ( JIPPI !!!) nattoey neglisje toefler abonnement paa blad lysestake klokke silikon muffinsformer bok 3 canvas fotobilder av mine barn - nydelige. Bestilte dem selv fra eurofoto med penger jeg fikk til jul. oeredobber almanakk aktivitetskalender 2010 topp PLuss at jeg kjoepte meg selv en Aigner veske En knakende god jul
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Selvlaget troll av sønnen. Kjempe fint. ) Klokke av sønnen Massasjedings av datteren Wii fit plus av mannen tacobolle sett av mine foreldre, samt gavekort på Lefdal Nyttpledd, pluss hudpleie av svigers ny moccamaster kaffetrakter av farmor nytt vaffeljern, og penger av mormor og morfar to vesker og armbånd (håndlaget i afrika) av min søster samt en flaske vin fra sør afrika brettspill av min bror håndklær av mannen sin søster radio av mannen sin bror hmm ja det var vell det tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå