Knøtte85 Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Å gå gravid kan være en ensom opplevelse.. Selv om faren til barnet gjerne er der, så kan jo ikke han sammenlignes med en venninne! Absolutt alle jeg kjenner er å drikker hver helg.. Og jeg orker ikke gå å trekke på byn.. Ikke før trøtthet, kvalme osv gir seg i hvert fall! :-P Er også kjekt å ha en venninne som er i samme situasjon, som man kan dele tanker, følelser, meninger, opplevelser i svangerskapet, og prate masse baby med! De som ikke er gravide går som regel lei av å høre på babysnakk både i tide og i utide.. *Hehe*.. Og kanskje det blir et vennskap som varer? :-) Så.. Noen i Bergen, som er gravid, og som også ønsker seg en venninne i samme situasjon? :-)
Knøtte85 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. desember 2009 Oi.. Ps: Ta kontakt da! :-) Kanskje vi blir flere? :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Hei, jeg bor også i bergen og er gravid.. men jeg er bare 19 da så er jo en del yngre..
Knøtte85 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2009 Ååe, men det gjør vel ingenting!! :-) Sender deg en privat melding jeg! :-)
stolt mams Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 Jeg bor også i Bergen 28 år, snart 29. Førstegangsgravid uke 5+3!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 jeg bor også i bergen=) jeg er 32, og dette er min 3 graviditet...mistet i sommer så satser på at denne spirer og gror inni der nå=) jeg er 8+6
maria isabell Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 bur i bergen, 24 år og er 6+1 på vei med nr 3:) men eg har travle dager,ettermiddager og kvelder, har 2 små barn og en arbeidsnarkoman til mann, ikke mye fritid her;) (ungene har ikke barnehage plass)
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Forstår veldig godt det du skriver.. Har verdens beste pappa til det som vokser og gror inni magen, men det blir litt fjernt for han så tidlig, tror jeg. Han blir jo lei av at jeg konstant snakker baby, stakkaren... Jeg har også mange venner som drar på byn hver helg, som etterhvert synes jeg er begynt å bli kjedelig. det er jo ingen av de som vet at jeg er gravid ennå.. holder på å sprekke hver gang jeg har venner rundt meg, vil bare si det til ALLE!! Holder til på Askøy jeg da, men det er jo ikke langt til byen=) Er snart 24;) gi en lyd dersom du trenger en til å preike med;)
ST02-10 Skrevet 28. desember 2009 #10 Skrevet 28. desember 2009 Hei hei! Jeg er også fra Bergen, 26 år gammel:) Jeg er nå i uke 9:) Fikk se fosteret for noen dager siden og så hjertet banke, spennende:) Har en jente fra før av som jeg fikk da jeg var litt over 18, så er en stund siden nå Hvor i Bergen hører du/dere til?
Pinnus Skrevet 28. desember 2009 #11 Skrevet 28. desember 2009 Heisann! Jeg er også fra Bergen, bor på Laksevåg. Er i uke 13 nå, 24år, forlovet og venter første i juli. Er foreløpig så dårlig at jeg ikke kommer meg ut av huset, men det må jo endre seg før eller siden...!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 28. desember 2009 #12 Skrevet 28. desember 2009 jeg holder til i bergen vest=)nærmere bestemt, loddefjord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå