Gå til innhold

Min tredje på tre år..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen flere som venter sine 2.eller 3? Eller 4, 5 for den saks skyld??

Veldig gruelig igrunn, jeg uten jobb for tiden og bare 21 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter min tredje:) Men de to andre er store da.. 11 og 7 år:)

Så blir som å starte på nytt igjen, ikke som for deg. Blir nok herlig skal du se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også min tredje. Min er også ganske store 6 og 8 år. Så vi får samme ny snart vecabebe.Lykke til begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 3, men ikke på 3 år, blir på såvidt 4 år.

Hadde først 20 mnd mellom nr 1 og 2 og så vil nr 2 være 2 år og 9 mnd når nr 3 kommer.

Jeg tror det kommer til å gå strålende. Gjorde iallefall det med de 2 første, værre nå som de sloss og krangler endel :) 2 bleie unger er heller ikke noe problem synest jeg, det blir nok det denne gangen oxo en stund.

 

Alder har ingen ting å si om en handterer 3 tette på en bra måte:)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventar nr to, eldstemann er 15 mnd. Syns det er perfekt - han blir to når spira er halvannan mnd.

Men så har eg jobb og inntekt, så blir jo litt annan situasjon enn deg...

Lukke til uansett - trur du klarar tre tette kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske deilig med litt aldersforskjell da.. ikke at det spiller noen rolle, man klarer nok det man får om det er året etter eller 10 år, men personlig syns jeg det er litt befriende.. Dessuten var man jo så ung når første jenta kom, og nå er man jo myyyye mer forberedt og klar, samt rolig! :D

Lykke til aaaalle sammen, kjempeglad på deres (og mine..hihi) vegne:D

For en utrolig gave! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat 2 år mellom mine gutter det gikk helt fint det!

Jeg vet ikke om jeg er gravid ennå da...ikke planlagt men plutselig så bare skjedde det!! Veeeeldig spent nå om mensen kommer eller ikke??...!

Om jeg er på vei har jeg termin ca 24.09.10. da er de andre 2,5 og 4,5år

 

Jeg var 21 år når vi fikk vår første, 23 med nr 2 og 25 med nr 3?...syntes absolutt ikke jeg er roligere jo eldre jeg blir,heller motsatt!!!

Ser bare noen skriver det her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alle som er roligere, men jeg er det.. Nå har jeg jo alltid vært roligere, men jeg var 17 med min første, da.. Litt usikker er man jo da..

Nå har jeg vært med på at så mange av barna til de rundt meg har vokst opp, så blir nok ENDA mer rolig jo tryggere man føler seg.. kanskje?

 

Men jeg har hørt motsatt også ;) Kjenner flere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok sant,ja! hadde nok hvert usikker jeg også som 17-åring. Hvordan man er som person har også litt å si.

Jeg føler jo at det kommer flere bekjymringer nå enn for snart 4år siden..uff...må vel slutte å TENKE så mye tror jeg;)

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok veldig forskjellig hos alle ,men en er ikke garantert at en er roligere jo eldre enn er. Jeg kjenner flere som har fått barn i slutten av 30 årene og de er nok ikke noe roligere enn en på 18- 20 år. Heller det motsatte, ser bekymringer i alt. Men som sagt. det er forskjellig for alle hvordan de føler det.

 

3 tette barn går nok strålende. En nabo har 4 på 5 år og de er kjempe flinke med de barna. lykke til.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt 2. :) Blir 16 mnd mellom lille gutten og den nye! Gleder oss utrolig mye til å ha to tette! Det kommer sikkert til å gå kjempe bra :) Slitsomt blir det nok til tider, men tror det gjelder uansett når man får barn! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...