Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 ser det er 2 typer? Arv bryllup og en type til...hvilket er penest? er det mulig å bruke dette som penservise? og hva er kvaliteten på dette da?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har arv vanlig daglig-servise. Ser ut akkurat som da jeg kjøpte det etter 3 år. Også har jeg arv bryllup kakeservise i glass. Jeg syntes vanlig arv bryllup i hvitt med sølvkant rundt er kjempe pent og kunne fint brukt det som pen servise
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 ikea sine serviser er ikke av god kvalitet.
millie+2klumper Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Ikea sine servise er da god kvalitet de! Jeg har hverdags servise derfra og det er like fint som da jeg kjøpte det for 3 år siden. Super fornøyd! Jeg synst også arv seriene er super fine1 Kunne godt tenkt meg de selv:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har det vanlige arv service. Brukes hver dag av oss 6 stk. 100 ganger i oppvaskmaskin. Like fint. Er veldig fornøyd.
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Min mor har arv, jeg har arv bryllup. Syns arv ser litt "klumpete" ut, men kvaliteten er i hvert fall god. Arv bryllup er mer elegant. Kan ikke si noe om kvaliteten på det da det er nyinnkjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå