Musemor med tre søte små Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Hvordan er det folk klarer å tjene penger på det??
Monajenten Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Annonseplasser og reklameinntekter bl.a.
Musemor med tre søte små Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2009 Hmmm.. Høres nesten litt for enkelt ut. Synd jeg ikke har så mye å si ;-P
Cara de Guripuyi Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 De som tjener mest har heller ikke en dritt å si, og det er nettop det som gjør at de tjener mest. Idioti sjokkerer, og tiltrekker.
Musemor med tre søte små Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2009 Problemet er vel at jeg ikke er dum som et brød heller, og har ikke lyst til å fremstå slik heller. Har på følelsen av at de som tjener på det er meget blonde
Monajenten Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Jeg tror nok ikke Ida Wulff er så dum som enkelte skal ha det til. Hun er 19 år og tjener rundt 70 000,- i mnd. på bloggen sin. Da er man ikke dum, men man har vært smart og heldig. Hun har blogget i mange år og jobbet for å komme dit hun er. Og nei, jeg er ikke noe fan av frøken Wulff, men jeg syns hun får uforskammet mye dritt til tider, og at enkelte er grønn av misunnelse er ikke vanskelig å gjennomskue. (Mener ikke deg altså HI, men mange av kommentarene hun får på bloggen sin.)
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 Jeg kjenner Ida, ikke snakk dritt om henne ;-) Bloggstempelet har satt henne i bås på feilaktig måte, hun er egentlig en både reflektert og mentalt kvikk jente, så det så ;-)
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #9 Skrevet 26. desember 2009 ... dessuten ER hun flink til å sette ord på ting. '
Monajenten Skrevet 26. desember 2009 #10 Skrevet 26. desember 2009 Hey, ikke skriv det på mitt innlegg da, jeg forsvarte henne jo!
Musemor med tre søte små Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 26. desember 2009 Nå kjenner jeg ikke til Ida Wulff, har ikke lest hennes blogg, syns bare at endel andre jeg har lest er bare teite, og at mange utleverer litt for mye av seg selv bare for å få litt flere lesere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå