Gå til innhold

23+ 2 våkner ofte på magen om nettene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger meg på siden fordi jeg ikke kan/klarer ligge på magen da den er for stor, men så våkner jeg ofte på magen enten midt på natten eller på morgenen. kan det være farlig? magen er jo gangske stor på kvelden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde også det i de forje svangerskapene mine, og jordmora mi sa at det ikke gjorde noenting, babyen ligger trygt inne i magen!!! Så ikke bekymre deg du:) Så lenge sover godt!!!

Skrevet

Jeg er i uke 36 og våkner (utroilig at det går an) fremdeles på magen hver morgen. Dette skjedde også i forrige svangerskap, helt fram til fødselen, og ut kom en frisk unge på over 4 kilo! Så nå tar jeg det helt med ro. Babyen blir kanskje trykt litt innover i kroppen, men min sønn har ikke tatt noen skade av det, og jeg antar at ikke denne babyen heller gjør det. Det går nok bra!

Skrevet

Vil tro det bare er mer ubehagelig for oss enn for dem! Jeg har ikke sjangs til å legge meg på magen, savner det litt, sov så godt da.

Skrevet

Jeg ligger fortsatt på magen, er noe av det beste jeg vet, men kan gjøre litt vondt i lengden. Er i uke 23+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...