Piipii Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Jenta mi har hatt hull i ørene i ett år, og i dag klaget hun på at hun hadde vondt der den ene øredoppen var. Jeg så bak der og oppdaget at hun hadde fått betennelse. Vi tok ut doppen og renset det og jeg fikk presset ut en del verk. Hun hadde kjempe vondt og hylet som bare det. Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Skal jeg la doppen være ute og bare rense det helt til det er bra eller sette i doppen og rense det?
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Eg fekk slik betennelse ein gong. Var hos legen og fekk resept på antibiotikasalve som eg skulle smøre på. Skulle ikkje ta ut ringen, då ville hullet berre gro igjen samtidig som betennelsen blei vekke(?). Det blei imidlertid ikkje bedre og eg endte opp med å måtte fjerne ringen og la det gro.
Piipii Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2009 Ok takk for det. Får kanskje ringe legen i morgen da. Vi har tatt ut doppen, så får se om det gror igjen til vi har fått fikset på det.
vårmamma08 Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 hei! Jeg hadde nettopp betennelse selv, ut med dobben og rensemorgen og kveld. Huske å presse ut pusset før du vasker det. Vekke i løpet av noen dager og da kan du sette dobben i igjen. Når hun har hatt hullet så lenge gror det ikke på de dagene. God bedring til jenta di!!!
Piipii Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2009 Ok, takk for det. Vi har resnet nå morgen og kveld siden igår og syns dt virker som det er blitt litt bedre i dag. Men det gjør tydligvis vondt når vi renser det. Får håpe det går bra snart, syns så synd på henne:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå