Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Vilja?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen som heter det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om 3 småjenter som heter Vilja

Skrevet

Aldri hørt det før, minner meg om guttenavnet Viljar.

Men pent navn, det var det!

Skrevet

Vet om 1 jente på 4 år som heter det.

Skrevet

Den ene hesten min heter det faktisk :P

Skrevet

Jeg har hørt navnet før men vet ikke om noen som heter det. Synst det er pent navn jeg:)

Skrevet

Jeg liker det veldig godt, men er også stor fan av Vilje!

Skrevet

Pent navn, vet av en pike med det navnet, ca 13 år.

Skrevet

Nyyydelig. Vet ikke om noen som heter det

Skrevet

NYDELIG navn!

Datteren til Drea (www.drea.se) heter det, og hun er vakker:-)

Skrevet

Nydeleg. Tenkte på det, men sidan etternavnet vårt begynner på R ville alle trudd vi sa Viljar. Vilje er derimot eit navn vi må vurdere til ein ev. neste :o)

Skrevet

Veit for øvrig ikkje om nokon som heiter det.

Skrevet

Vet om en Vilja som fredeles er i magen på mammaen sin:) Virker nesten som det er et up-and-coming poppis-navn?

Skrevet

Jenta mi heiter Vilja. Har berre fått positive tilbakemeldingar (mulig at dei som ikkje liker held kjeft)

Skrevet

Elsker det navnet, får jeg ei jente til skal hun hete det:) Vet ingen som heter det.

Skrevet

vet om 3 jenter som heter d. Alle 3 heter Vilja Elise, alderen 0-5 år.

Skrevet

Spørr om det samme på navnedebatten, kanskje du får flere svar....

Skrevet

Kjempefint! Kjenner ingen som heter det, men kjenner en liten Vilje ;.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...