Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Noen som vet om noen som heter det?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Vet om 3 småjenter som heter Vilja
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Aldri hørt det før, minner meg om guttenavnet Viljar. Men pent navn, det var det!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Vet om 1 jente på 4 år som heter det.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Den ene hesten min heter det faktisk
millie+2klumper Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har hørt navnet før men vet ikke om noen som heter det. Synst det er pent navn jeg:)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Jeg liker det veldig godt, men er også stor fan av Vilje!
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 Pent navn, vet av en pike med det navnet, ca 13 år.
lillepixie Skrevet 26. desember 2009 #9 Skrevet 26. desember 2009 Nyyydelig. Vet ikke om noen som heter det
Monajenten Skrevet 26. desember 2009 #10 Skrevet 26. desember 2009 NYDELIG navn! Datteren til Drea (www.drea.se) heter det, og hun er vakker:-)
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 26. desember 2009 #11 Skrevet 26. desember 2009 Nydeleg. Tenkte på det, men sidan etternavnet vårt begynner på R ville alle trudd vi sa Viljar. Vilje er derimot eit navn vi må vurdere til ein ev. neste )
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 26. desember 2009 #12 Skrevet 26. desember 2009 Veit for øvrig ikkje om nokon som heiter det.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #13 Skrevet 26. desember 2009 Vet om en Vilja som fredeles er i magen på mammaen sin:) Virker nesten som det er et up-and-coming poppis-navn?
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #14 Skrevet 26. desember 2009 Jenta mi heiter Vilja. Har berre fått positive tilbakemeldingar (mulig at dei som ikkje liker held kjeft)
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #15 Skrevet 26. desember 2009 vet en som heter det. nydelig navn
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #16 Skrevet 26. desember 2009 Elsker det navnet, får jeg ei jente til skal hun hete det:) Vet ingen som heter det.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #17 Skrevet 26. desember 2009 vet om 3 jenter som heter d. Alle 3 heter Vilja Elise, alderen 0-5 år.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #18 Skrevet 26. desember 2009 Spørr om det samme på navnedebatten, kanskje du får flere svar....
petite fleur Skrevet 26. desember 2009 #19 Skrevet 26. desember 2009 Kjempefint! Kjenner ingen som heter det, men kjenner en liten Vilje ;.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå