Gå til innhold

Send varme tanker til min venninne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen hennes døde etter for tidlig fødsel, natt til julaften. Han ble født i full fart i ambulansen, og livet stod ikke til å redde da han ikke pustet selv. Sykehuset klarte ikke å gjenopplive han.

Er skikkelig trist her jeg sitter, termin var i februar så han var nesten ferdig...

Føler meg litt ille til mote, samtidig som jeg er takknemlig, for at jeg har 3 friske barn i hver sin seng i denne stund. Det er jo ikke noen sammenheng så klart, men til vanlig tar jeg jo barna "for gitt". :) Regner med flere har kjent på sånne tanker.

Er så utrolig trist det hele...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, merker jeg blir helt dårlig! Stakkars folk! Utrolig trist å høre!

Skrevet

Sender henne varme tanker!!!

Har selv termin i februar, og det er mitt største marertitt at noe slikt skal skje.

Ord blir fattige i en slik situasjon egentlig. Håper hun klarer seg igjennom den tøffe tiden og at hun og barnefaren har noen de kan støtte seg til.

Skrevet

Huff helt forferdelig, du får prøve å støtte henne så godt du kan!

Skrevet

Huff, så trist.... Det får en til å være takknemlig for at man har friske barn...

Skrevet

Uff så utrolig trist..Tror virkelig ikke jeg hadde greid meg hadde det skjedd,men det er utrolig hvor man finner styrken fra når man virkelig er nede...Sender henne varme tanker!!

Skrevet

uff så grusomt!! det er jo det absolutt verste som kan skje!!!!!!!!!!!!!

stakars mennesker, sender de mange varme tanker!

kan jeg spørre hvilken uke hun var i??

er redd for tidlig fødsel selv..............

Skrevet

Det var ca 6 uker til termin, så han ble født i uke 33-34..

Jeg har sendt henne link til denne tråden, så hun kan lese den når hun er i form til det. Så send varme tanker damer!

Skrevet

Uff, kondolerer så masse! Livet kan være grusomt urettferdig. Men hun har jo blitt mamma da, til en englegutt.

Det sies at noen barn er for gode til å bli født her på jorda og heller blir sendt videre til englene:)

Skrevet

Stakkars henne og familien.

Jeg tror selv ikke på engler eller noe sånt, det er ingen mening i å miste et barn, kun smerte og elendighet. Man overlever det selv, men det vil alltid være vondt selv om smerten blir mindre med tiden og tiden leger sårene på et vis, men arrene forsvinner aldri, det blir alltid en som mangler uansett hvordan man snur og vender, uansett om man får mange barn senere også.

Det er lov å sørge, lov å bli sint og rasende for den del. Jeg har selv ikke mistet barn selv, men står nær noen som har mistet og har sett og følt på den smerten gjennom dette mennesket som jeg er fryktelig glad i.

Vær der, men gi henne rom til å sørge. Ikke treng dere på hvis hun ber om ro og fred, men ikke stikk av, vær der når hun måtte trenge det, for det kan fort bli en berg og dalbane av følelser.

Skrevet

Kjære ukjente kvinne..

Dette gjorde vondt å høre. Det er den største smerten, det å miste et barn.....

Håper dere klarer å stå sammen i sorgen, jeg er veldig lei meg på dine vegne.

Tenner et lys for englebarnet ditt i kveld.

Skrevet

Ser du stjernene, liten

Ser du stjernene, liten,

fra der hvor du er?

Ser du månen som speiles i vannet?

Ser du at vi gråter?

Vi har deg så kjær.

Vet du hvor dypt du er savnet?

Fryser du liten - eller har du det godt?

Sprer du tannløse smil over verden?

Er du redd, er du ensom, kanskje savner du oss?

Har du kjærlighet med deg på ferden?

Kjempet du, liten,

før du reiste fra oss?

Fikk du med deg alt det du trengte?

Fikk du omsorg og lykke og kjærlighet nok?

Merker du hvordan vi lengter?

Kan du høre meg, liten?

Når tankene frem?

Kan du gi meg det svaret jeg trenger?

Er du omsvøpt i glede og varme og fred?

I hvile på dunmyke senger?

Elskede unge,

får vi treffes igjen?

Det er så stille her hjemme.

Takk for den tiden du var

for alt det vi aldri skal glemme.

Magdalene Langslet

Måtte de klare seg gjennom denne tiden sammen og klare å leve videre med sorgen.

Skrevet

Føler med deg!

Mistet selv min første sønn 4 dager før termin, og vet hvor grusomt du har det nå, og ekstra ille at det skulle skje i jula, en høytid for familie og kos.

*sender 1000 varme tanker til deg og dine*

Skrevet

"An angel in the book of Life

wrote down our Baby´s birth

and whispered as she closed the book;

Too Beautiful for Earth"

Alle mine tanker går til venninnen din, så utrolig trist.

Skrevet

Dytter :) Bisettelsen er i morgen..

Skrevet

Min varmeste medfølelse går til din veninne og hennes familje. Finnes ikke noe mer meningsløst en dette. Vil sende en link til et nettsamfunn som er helt fantastisk for oss som er blitt engleforeldre.

www.englesiden.com. Der er det altid noen som vet hvordan det er og hvordan du har det. Ingen tanker, følelser eller ord er tabu der inne, og alle deler den samme smerten. Mange klemmer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...