Gå til innhold

reflex sine vårdresser er de ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker som så at det er da vel bedre å invistere i en dyrere og bedre dress om vinteren?

har hittil hatt reima og troll og er superfornøgd med de.mini er nå 2år...

men pga prisen så tenker jeg kanskje at det ikke er nødvendig å kjøe så dyre dresser hver gang? blir jo tross alt 2 ganger år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper troll sin todelte dress på høsten, da har vi høstdress, vinterdredss og vårdress. Synes den er dyr, men får da mye for pengene. Jeg har hatt reflex-dress, men synes den puster dårlig og mitt barn (som er varm av seg) blir fort fuktig i den.

Skrevet

Jeg har hatt to reflex vårdresser til jenta Ser at den siste er bittelitt slitt på refleksene nå, men da har hun brukt den fra i vår og til nå for en-to mnd. siden. Jeg har hatt Reimadress for første gang nå i vinter og den gikk i stykker etter 1 mnd. Er ikke imponert. De på butikken sa at slitestyrken var bedre på reflexdressene, men at de ikke tåler like mye vann. Tenker som så at når det regner, bruker de regntøy!

Skrevet

Jeg hadde reflex til jenta mi i vår, men jeg var så skuffet at jeg brukte den som resvere her hjemme. Den trakk mye fortere og nettingforet følgte med når den skulle av og på. Kommer ikke til å kjøpe den en gang til.

Skrevet

Altså den trakk vann mye fortere. For å si det slik så tålte den ikke at hun rullet seg på en våt trampoline en gang før den var fuktig på innsiden. Reimatec har tålt skikkelig regnvær uten å være våt.

Skrevet

Fordelen med Reima er at den tåler mye vann i tillegg til at den puster. Jeg foretrekker dress fremfor regntøy. Her blir dressene brukt så mye at jeg synes det forsvarer prisen.

Skrevet

for det første så skal jeg aldri ha dresser med løst fòr inni.jobber i bhg og synst det er et herk å kle på de minste!

er også vanskelig for de større barna og få de på seg..

er jo sant det med at når det regner så bruker de regntøy.

og om våren/høsten er det kanskje litt vått,men de tåler jo vel litt vann..

slitestyrken er vel ganske viktig også,så da tror jeg at jeg prøver reflex som vårdress.og så har jeg allerede sikret meg en troll vinterdress til neste år-med fast fòr vel og merke:)

er litt kjekt å høre andre sine tanker og erfaringer om disse hersens dressene:)

Skrevet

herregud nå ble jeg usikker.vist et barn ikke kan rulle over en liten våt søyle så er det vel ikke verdt å kjøpe den likevel!

pokker-synst bare at de reima dressene er litt dyre...noen som hvet om nettsider der de har salg? eller andre dresser i andre merker som kan måle seg med de?

Skrevet

Jeg er fornøyd med reflex-dressen. Brukte den til nr. 1, og nå har nr. 2 overtatt den. Fortsatt like fin.

Skrevet

jenta mi hadde reflexdress i høst, men hun ble så fuktig pga den puster dårlig. Trolldressen har jeg dårlig erfaring med da jeg jobber i barnehage og synes ungene strever så med å få den ordentlig på. Har et par stk på 3,5 år som har Troll i barnehagen og det er så mye styr når de kler på seg fordi ullforet kommer langt utenfor dressen på bena, de stikker bena inn i bare dressen, men ikke ullforet osv.

Synes Reima og T2H er gode dresser, en del HH dresser er bra og har også god erfaring med noen av dressene fra nameit.

Skrevet

men det fins jo troll dresser med fast fòr.de liker jeg veldig godt! mini har nå en vårdress også har jeg nettopp fått en vinterdress:)

Skrevet

ok..nettsider der de har gode dresser da?

bor på sunnmøre skjønner dere så utvalget her er minimalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...