Gå til innhold

Ble så innmari lei meg, bare hormoner, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og sønnen min (som ikke er hans) satt og så på filmer på YouTube - bilfilmer og sånt som sønnen min syns er kult. Så hørte jeg plutelig julesang, og samboeren min sa "dette er moro for både barn og fedre, hehe", og da jeg så på skjermen, så jeg at de satt der og så på en sånn julesang-video med Mariah Carey. Bilder av nisser og juletrær osv, og innimellom et bilde av Mariah Carey i sexy undertøy, f.eks.

Og da ble jeg bare akutt lei meg! Jeg føler meg bare feit og fæl i dette svangerskapet, helt oppblåst i hele kroppen og ser virkelig ikke bra ut. Dette vet han godt, men jeg gidder ikke syte om det hele tiden, for jeg regner med at han går lei. Og da ble den kommentaren han kom med bare så innmari kjip....

Er det bare hormoner som herjer med hodet mitt, eller? Noen fler enn meg som kunne blitt lei seg av en sånn ting? Æsj, oppgitt over meg selv, men fortsatt lei meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur ikke du skal tenke så altfor mye på det!! det e nok hormonan som gjør jobben sin godt her!!

Skrevet

kjenner meg igjen.så er nok hormonene dine som svinger.

Skrevet

Det er hormonene som snakker. Jeg opplever det samme bare jeg ser en musikkvidio med lettkledde damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...