Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Er jo liksom en del uker før og etter som jeg ikke tør å planlegge noe, så lurer litt på hva vi skal finne på til sommeren. Vi skal pusse opp et helt hus til høsten så har ikke råd til noe voldsomt dyrt heller. Men har ei jente som blir 2 år i mai så bør jo finne på noe for hennes skyld....
millie+2klumper Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Dette har jeg også tankt litt på.. Har en gutt som blir to i begynnelsen av juli. Hadde egentlig planer om en sydentur til sommeren da for da var han blitt 2 år og litt kjekkere for han og reise også. Men nå blir det jo ikke til det.. Så jeg regner med at det bare blir å reise på hytta for vår del. Både før og etter baby kommer. tror nok han vil kose seg uansett:). Får prøve og finne på noe annet gøy innimellom. Men vet ikke hva;)
petite fleur Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Vi skal ha hjemmeferie til sommeren. Jeg får forhåpentligvis keisersnitt, og regner med at formen er heller laber i ukene etterpå, vil helst være hjemme da. Vi skal nok klare å få en fin sommer likevel, og gutten vår (som blir 3 i oktober) kan få være med besteforeldrene på hytta o.l.
M@msen Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Vi hadde også planer om en aktiv sommer...Men det blir nok "bare" å slappe av på hytta, også skal vi til dyreparken i kr.sand for det har i lovet guttane!!! De blir 4 & (nesten) 6 innen den tid. Så blir det litt små turer til sommerland i bø og sånne ting:) Er jo litt mobil selv om man er gravid!!! Men drar ikke så langt utenfor radusen til sykehuset, selv om begge guttane kom leeeenge etter terminen... Er ikke sikkert denne gjør det (OPTIMIST:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 vi hadde egentlig tenkt og dra til dyreparken og slik men det blir nok ikke noe av, blir nok mest hjemme, kansje en tur til mikkeparken.. vesla her blir 3 rett etter sommeren, så får vi heller ta det igjen til vinteren...
M&O+1 Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 jeg har ei jente som blir 5 til sommeren,så vi må vel prøve å få til en liten ferie med henne før termin (16 juli). Så kanskje en tur i midten på juni - ikke noe langt,en tur i Kongeparken eller Bø i Telemark.... Ellers så har vi landsted som vi kan reise på og der elsker hun å være og det er bare 20min kjøring fra sykehuset
2små*og en på vei:) Skrevet 27. desember 2009 #7 Skrevet 27. desember 2009 vi var i dyreparken med vår toåring i fjor. Hun ble fort lei og det hun synest var kjekkest hele turen, var å se på noen kuer. noe vi kan se rett uttanfor huset hjemme også. så jeg vet jeg skal vente ett år og to med neste mann før vi gjør det.. vi reiste også til en camping plass bare en time i fra huset våres, det likte hun kjempe bra. fikk vandre fritt rundt vognen, og følte seg som en konge.. så det enkle er ofte det beste:)
Ruttetutt ヅ Skrevet 27. desember 2009 #8 Skrevet 27. desember 2009 Aner ikke hva vi skal finne på til sommeren, har jo termin 12 Juli, så utgangspunktet blir å være hjemme. Så får vi se.....
mamman til to gutter Skrevet 27. desember 2009 #9 Skrevet 27. desember 2009 Jeg hadde termin midt i juli med første og da hadde jeg og samboeren min en langhelg i mai i København. Det er jo ikke like gøy med barn, men man kan jo finne på noe annet en langhelg på våren, det er fint mange steder da også. På selve sommeren så går det jo an å ha kortere utflukter etter formen og man kan jo finne på mye gøy hjemme også med basseng i hagen hvis været er fint eller turer til lekeland (litt avhengig av hvor man bor), dyreparker osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå