Chickenmum Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Flere som er plaget med svie under ribbebeina? Lillegutt ligger med rumpa (håper jeg) godt plassert oppunder ribbebeina på høyre side, og jeg er så øm og sår.... Vondten sitter både framme og i bak på ryggen. Noe som kan lindre det? 34 uker idag. :-)
spireliten Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Samme her. Er i uke 33+4. Har hatt det slik ei stund nå. Småtten ligger også med rumpa på høyre side. Er verst når jeg sitter rett opp og ned. Kjennes også av og til når jeg ligger også. Da hjelper det å legge ei pute under magen.
heldigemeg2010 Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har også hatt det slik. Forferdelig vondt i perioder. Men nå er jeg 35+6 og siste dagene har det blitt vesentlig bedre. Så enten har frøkna flytta seg litt nedover, eller så har vevet blitt "herda".
Chickenmum Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2009 Godt å høre det er flere av oss. Håper det blir bedre når magen synker... :-)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 JM sa dette var typisk hos dem med seteleie (noe som var tilfellet hos meg). Men om rumpa trykker på samme sted som hodet gjorde hos meg, er det sikkert samme følelsen. For mitt vedkommende ble det bedre når babyen snudde seg og etterhvert sank lengre ned i bekkenet. Så er vel håp at det blir bedre for dere også når magen synker litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå