Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Hva skal vi se etter? Og hvor mye er verdt å betale?
Tommage♀♂ Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Vi kjøpte seng på Ikea vi. Veldig fornøyd med den! Madrassene går på vektklasser. Ikea har en side du kan finne "din" madrass, ut fra vekt, sovestilling osv. For all del, ikke kjøp seng på Jysk.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 hvorfor ikke kjøpe seng på jysk???
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Vi er strålande fornøgde med ikea-sengene våre.
Tommage♀♂ Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Jeg hater Jysk. Til og med småtteriet deres går i stykker. Møbler er elendige, og madrassene suger. Det er billig, men du får hva du betaler for. Sengetøy osv går greit.
Himmel og hav Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Vi investerte i gode madrasser og gode overmadrasser da vi kjøpte seng for snart 2 år siden. Valget vårt falt på Wonderland, og vi har aldri angret! Vi brukte lang tid på å reise rundt og prøveligge, se på tilbud, snakke med selgere, venner og kjente. Resultatet ble to enkeltsenger satt sammen, som er utrolig god å ligge i (vi har ulik fasthet på madrassen pga ulik vekt og smak), og den har god kvalitet. Vi kjøpte med elektriske, regulerbare sengebunner og endte opp med et sted rett under 30 000,-. Jeg ville sett etter noe med god kvalitet, fått hjelp av kyndig personale til å velge riktig madrass og resten er i grunnen smak og behag, men om du har lite skappøass ville jeg gått for en løsning hvor senga står på litt høye bein, for da kan du utnytte plassen under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå