SolbakkenS Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Hei hei, fikk termin på 17.mai:) Samme som mens terminen, må innrømme det hadde vært praktisk kanskje litt før eller etter. De kommer når de kommer uansett:) Flere med termin da?
Camham Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Jepp, jeg Mens termin var 10.mai så ultralydterminen ble en uke senere. Gikk 9 dager over med første, så har en følelse av at jeg går over denne gangen også.
JKM09 Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Har fått termin 20.mai, men mamma har bestilt den til 17.mai for det er hennes bursdag:) blir spennende å se:)
Berit*fødeklar* Skrevet 27. desember 2009 #4 Skrevet 27. desember 2009 Jeg har termin 17.mai:) I følge jordmor er det kun 6% som føder på termin;)
cathoz Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Har termin 17 mai med tredje gutt;) Skal føde på SUS!
mammantilT&I Skrevet 27. desember 2009 #6 Skrevet 27. desember 2009 har også termin med jenta vår den 17 mai.. lik mens og UL termin.. skal også føde på SUS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå