Gå til innhold

Noen med termin 17.mai?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei, fikk termin på 17.mai:) Samme som mens terminen, må innrømme det hadde vært praktisk kanskje litt før eller etter.

 

De kommer når de kommer uansett:)

 

Flere med termin da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg :)

Mens termin var 10.mai så ultralydterminen ble en uke senere.

Gikk 9 dager over med første, så har en følelse av at jeg går over denne gangen også.

Skrevet

Har fått termin 20.mai, men mamma har bestilt den til 17.mai for det er hennes bursdag:) blir spennende å se:)

Skrevet

Jeg har termin 17.mai:)

I følge jordmor er det kun 6% som føder på termin;)

Skrevet

Har termin 17 mai med tredje gutt;) Skal føde på SUS!

Skrevet

har også termin med jenta vår den 17 mai.. lik mens og UL termin.. skal også føde på SUS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...