Gå til innhold

Tidsfordriv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere snille damer som har noen forslag til tidsfordriv? Jeg kjeder meg så utrolig Er på jobb og det er ikke noe spennende å se på tv Har dere tips til noen artige spill på nettet eller lignende som jeg kan teste ut Gjerne typen som jeg kan bli hektet av

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Når jeg er deserat og kjeder meg leser jeg magasiner og idiotblogger, og blir enda mer desperat enn jeg var. Så har vel egentlig ikke noen gode tips hehe. Vin utgår vel på jobb?

Skrevet

Vin er vel gjerne litt på kanten Kan jo hende at jeg må ut og kjøre bil Men blogger var gjerne ikke en dum ide Mye dumt man kan finne der Takk

Skrevet

Hva jobber du med da? Som kjeder deg såpass at du sitter på nett over lengre tid..

Hva med å lære deg å strikke? Så kan du strikke klær til den søte lille.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Du får si fra om du finner noen morsomme blogger etc. Kjeder meg selv :-(

Skrevet

hva jobber du som? kunne godt tenkt meg en jobb som man kan kjede seg litt i ; )

Skrevet

Jeg arbeider i ambulansetjenesten og da kan vi være heldig og kjede oss Strikking er jeg ikke god på og jeg har ingen på jobben som kan lære meg det

Skrevet

Insaniquarium på www.popcap.com :o) Internettvarianten.

Skrevet

titt på nettet etter fag du vil ta. også finner du et fag som du kan lese til de andre gangene du kjeder deg på jobb :D

Skrevet

..og Zuma på samme adresse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...