Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Hadde ubeskyttet sex én gang når jeg hadde eggløsning.. Skal få mensen denne helgen. Sjansen stor for at jeg er gravid? Har tatt abort en gang tidligere, og har hørt sjansen er større for å bli gravid igjen etter det. Kan jeg ta test på mandag, og den vil da vise riktig resultat om jeg er gravid el ikke?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Sjansen for å bli gravid er aldri så stor som under eggløsning, så sjansen for at du er gravid er absolutt tilstede. Om du venter mens nå i helgen, kan du få et pålitelig svar på en test på mandag ja.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Sjansen for å bli gravid etter en abort er faktisk 7% MINDRE enn før aborten. Så vet du det.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Vel, det var ikke det jeg fikk beskjed om på sykehuset. De sa det var lettere å bli gravid etter abort.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 noen kan ha lettere for å bli gravide LIKE ETTER en abort. har selv tatt abort, og legen sa det ikke minsket sjansen for å bli gravid senere om man ikke har ander plager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå