bestemt oss:) *mamma* Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Eller er det bare hos meg det står chattere 0, hele tiden? Vært litt skøy om vi har fått igang den igjen!
Cara de Guripuyi Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Assa, om det står null er det nok null. Og det skjønner jeg godt.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2009 Du trenger ikke være spydig. Har vært problemer med chaten før. Men hadde vært morsomt om vi kunne være på chat samtidig som man er pålogget her:)
Cara de Guripuyi Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Koselig av deg å ville chatte med meg, men jeg tror jeg melder avbud. Utdyping følger ved behov.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Tror kanskje HI mente "vi" som i de som er pålogget, og ikke "vi" som i du og henne. Måtte bare påpeke det. Hehe. Men mulig jeg tar feil altså
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2009 Vi, som i oss som bruker Bam og DIB Så du tar ikke feil der nei anonym! Men koslig at ørn trodde jeg bare ville prate med henne da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå