Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Trenger gode råd for mitt lille barns sin del.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Da vår baby var nyfødt var det sovespetakkel, langt mer enn det som må påregnes. Jeg leste meg opp både ved hjelp av denne boka og ved å google. Etter noen måneder med intenst arbeid så fikk vi betalt. Har fortsatt å følge det som anbefales, har vært veldig konsekvent. Resultat: en gutt på 2,5 år som vi ALDRI har problemer med å legge, men så fraviker vi heller ikke det vi har lært og lagt til oss. God erfaring er altså svaret på spørsmålet ditt Er problemene virkelig ille, ring henne!! Koster litt, men gud det må være verd det...
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Tusen takk for svar Nei, problemene er ikke SÅ ille at vi betaler 200kr for 15 min hehe Så vi prøver å kjøpe boka først En må være konsekvent ja, men det er litt vanskelig å vite hvor konsekvent en kan være med barn under 1 år. Da er det ganske skummelt syns jeg. HI
aanonym Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Min erfaring med alle slags "sovebøker": Det er noe å holde på med mens man venter på at det går over.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 sånne bøker er ikke værdt å bruke penger på. jeg har et tvillingpar som vi prøvde alt med å de var fortsatt like våkne!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Svært god erfaring om en følger rådene. Eldstemann er 7 år og han har på ingen måte tatt skade.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Egentlig ingen erfaringer. Har lest boka og mange andre bøker om emnet. Jobber som spesialpedagog og ut fra det jeg har lest og tror på av småbarnspykologi så synes jeg mange sovemetoder ikke er bra for barnet. Har selv hatt et barn med store søvnproblemer. Er nå 1,5 år og det går litt bedre. Jeg mener også at slike ting går over så lenge det ikke er noe medisinsk galt. Jeg tror på å gi barnet trygghet og gjøre sovesituasjonen til noe godt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå