Gå til innhold

Hjelp meg!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som ikke vill sove om natten, legger han til kvelden og krangler i 1 og 2 og 3timer.. Han er helt ram vært og jeg er 29uker på vei med nr to og blir kjempe sliten av dette her.. Han prøver nok ut her og har vært to kjmpe sene kvelder så han holdt på å sovne på fange mitt til barnetv etter en lang tur ute i snøen..... Skjeønner ikke da hvorfor han er sånn til kvelden... Syntes ikke åtte er så tidlig jeg da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han er trøtt, la oss si kl.18.00, men ikke vil sove kl.20.00 kan du være sikker på at han er overtrøtt som det synger etter, for DET har vi erfart noen ganger for mye her i huset. Så vi må legge han senest kl.19.00, men nå i de siste mnd har han sovet dårlig på nettene også at hele søvnrytmen er tilbake til der vi begynnte.....

Men prøv å legg han enda tidligere.. En venninne av meg legger sine barn kl. 18.00 hver dag og de sover til 8-9 på morgenen... Søvn avler søvn der i gården i allefall....

Skrevet

Han har alt ligget og skreket en time, jeg la han litt over sju.. Måtte bare stelle han og greier.. Men han vill ikke samme hva.. Nå har jeg fått til att han ligger i senga, men han skriker... Han fikk oxo sparket meg i magen så jeg har ordentlig vondt... Og når han sovner etterhvert nå vokner han igjen om non timer og kommer opp i sengen til oss... Huff, jeg sliter mye med vondt så kjempe kjedelig situasjon.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...