Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 i tillegg til at hele begge rompeballene er gule, blå, røde, plomme og burgunder, hovne og stein harde begynte jeg straks etter fallet å blø fra skjeden. Er tre timer siden og blør enda, ikke veldig mye, men så jeg trenger minitamponger/tynt bind/innlegg. er halvannen uke siden mensen og to og en halv til neste, så lurer veldig på hva som har skjedd?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 det høres overilt ut synes jeg! Gjør ikke vondt (bortsett fra blåmerkene ) Jeg har sosial angst, så å dra til lege sitter veldig langt inne. Er det ingen som vet om noen naturlige, ufarlige årsaker til blødning når man har falt kraftig?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Hva med å bare ringe og snakke med de på legevakten?
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Sorry, men her bør du snakke med lege. Har du noen som kan hjelpe deg med å se til at du tar kontakt med lege?
Mor Løvehjerte Skrevet 26. desember 2009 #6 Skrevet 26. desember 2009 Det kan være livmora di som har løsnet litt i "festet", og derfor du blør. Ring legevakt. Basta!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Her ville iallefall jeg kontaktet lege....på telefon om du ikke tør dra dit og fortell akkurat det du skrev her.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 ingen som svarer det jeg ville høre jo! Jeg får be mannen min ringe legevakten i morgen, siden dere insisterer. Viskal fly hjem fra ferie i morgen tidlig, og det er bare ikke mulig å få til noe besøk hos lege før vi er trygt nede på riktig kant av landet i morgen formiddag/ettermiddag, så håper det holder :/ Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå