Gå til innhold

raste ned ei trapp isted, er ikke gravid, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

i tillegg til at hele begge rompeballene er gule, blå, røde, plomme og burgunder, hovne og stein harde begynte jeg straks etter fallet å blø fra skjeden.

Er tre timer siden og blør enda, ikke veldig mye, men så jeg trenger minitamponger/tynt bind/innlegg. er halvannen uke siden mensen og to og en halv til neste, så lurer veldig på hva som har skjedd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det høres overilt ut synes jeg! Gjør ikke vondt (bortsett fra blåmerkene ;) )

Jeg har sosial angst, så å dra til lege sitter veldig langt inne.

Er det ingen som vet om noen naturlige, ufarlige årsaker til blødning når man har falt kraftig?

Skrevet

Hva med å bare ringe og snakke med de på legevakten?

Skrevet

Sorry, men her bør du snakke med lege. Har du noen som kan hjelpe deg med å se til at du tar kontakt med lege?

Skrevet

Det kan være livmora di som har løsnet litt i "festet", og derfor du blør. Ring legevakt. Basta!

Skrevet

Her ville iallefall jeg kontaktet lege....på telefon om du ikke tør dra dit og fortell akkurat det du skrev her.

Skrevet

ingen som svarer det jeg ville høre jo! :)

Jeg får be mannen min ringe legevakten i morgen, siden dere insisterer. Viskal fly hjem fra ferie i morgen tidlig, og det er bare ikke mulig å få til noe besøk hos lege før vi er trygt nede på riktig kant av landet i morgen formiddag/ettermiddag, så håper det holder :/

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...