Gå til innhold

Hva ca koster 2 forlovelsesringer i hvitt gull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10 år siden jeg var forlovet i mine ungdoms dager med en lømmel, og da hadde vi gullringer, de kostet 1300 for 2 stk, jeg kikket innpå nettet for å sjekke nye ringer i hvitt gull, og enkle vanlige så ut til å koste skjorta, er det så ille?

Er hvitt gull dyrere enn gult gull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er dyrere med hvitt gull.

Vet ikke pris da vi kun har gifteringer og de er i gult gull.

Kan dere ikke gå rundt i butikkene og sjekke?

Skrevet

Våre er helt enkle i hvitt gull og kostet vel rundt 5-6.000

Skrevet

Takk for svar, joda, vi skal gå og kikke snart,men butikkene har vært stengt noen dager nå og i morgen rekker vi ikke, så derfor tenkte jeg at jeg skulle høre litt om noen hadde peil :)

Skrevet

Hva koster en båt, hus, sko eller en sofa?

Skrevet

Vi kjøpte hvitt gull på mestergull for 4 år siden, min var med en diamant og den kostet 9700,- da, min manns var uten diamant og kostet 3900,-

Vakre tidløse ringer som er like fine idag! Min var dyr, men absolut verdt det!!!

Skrevet

jeg jobber på en gullsmed, og det kommer an på tykkelse, utseende og om det er diamant eller ikke :) så alt fra 2000 kr til 10.000 kr er "normalt". hvitt gull er kanksje litt dyrere enn gult gull for det er penere.

men er det en vanlig alliansering eller enstensring, (diamanter) koster de fra 1998,- til 50.000 ,-

så det er liksom veldig mye variasjon da :)

Skrevet

Vi kjøpte enkle ringer med kant i hvitt gull i 2007 og de kostet rundt 2700 for begge med skrift inni....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...