Gå til innhold

Urinveisinfeksjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Litt klaging her ,men nå har det vært mye!skiveutgliding i ryggen kombinert medsterk bekkenløsning,Inn og ut av føden for å stoppe premature rier + ekstremt sliten pga lav blodprosent, Nå er jeg egentlig drit lei.Dette er min andre og er i uke32+ noe.Føler ikke at jeg strekker mamma for min 4åring i det hele tatt.Uansett da,nå virker det som om jeg har fått en UVI. Har hatt det så mye før jeg ble gravid og smertene er rimelige gjenkjennelige. Typisk nå i jula!!!Hvor viktig er det å sjekke dette med engang? hva kan egentlig skje? og kan jeg vente og prøve å "skylle ut"med mye vann og c-vitaminer?er det legevakt eller føden jeg kontakter da?

Litt bekymret bare. Håper på svar.(skal ikke klage mere nå;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, stakkar deg:( Kan ikke hjelpe deg så mye, men sender deg litt medfølelse om ikke annet...

Selv er jeg veldig plaget med uvi`er til vanlig, men har heldigvis vært spart under graviditeten (måtte det vare!), så akkurat der vet jeg hva du går gjennom. Jeg har aldri klart å "drikke av meg" en uvi, og når du er gravid skal du ikke vente med å få påbegynt en behandling. Det har både jordmor og lege påpekt til meg flere ganger... Om du kontakter legevakten eller føden er jeg usikker på, men ring uansett hvor, så henviser nok de deg til riktig plass.

Ta med en urinprøve hjemmefra, så slipper du vente med det når du kommer frem.

Husk at i tillegg til alt det du sliter med nå, vil du IKKE ha nyrebekkenbetennelse!!!!!! Kontakt legevakt eller føden med èn gang, så er du snart over det:)

Men i tillegg til medisiner, husk å drikke MASSE, det hjelper på!

God bedring til deg, håper det løser seg raskt!

Skrevet

Leste nylig litt om uvi, og det kunne gi fosterskader eller tidlig fødsel dersom det ikke ble behandlet hos gravide. Så kom deg til legen. Legevakta er sikkert riktig sted nå i jula.

Skrevet

Legekontoret har vel åpent imorgen som vanlig de vel? Hadde ringt de imorgen og fått time raskest mulig, så hastverk er det ikke med UVI, selv om man er gravid, at det er nødvendig å haste til legevakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...