Gå til innhold

holde igjen fostervann? + andre spm. Håper noen kan svare.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som klarer det?

men nr 1 ble jeg satt igjang, og knep godt igjen på fostervannet helt til jeg satt meg på do og slappet av.. gikk i gangene og tullet før riene startet. og da jeg låg i fødsel, måtte jeg anstrenge meg for å slappe av og slippe ut vannet da jeg lå på benken..

Men jordmødrene tror liksom ikke at det er mulig.

Er usikker på om jeg lekker fostervann nå. søtlig lukt når jeg er på do, noe som er relativt ofte. (min 1 gang i timen)

var en tur på kk i går, pga smerter i magen+ fikk noen solide rier, som dabbet av igjen.. fikk da spm om jeg hadde lekket fostervann, men er veldig usikker da jeg holdt igjen sist..

Nå har jeg i tilleg hatt vondt i magen i 1 døgn.. fra 1 tiden i natt har jeg hatt konstant smerte på hele høyre side av magen. noen som har opplevd det? føler liksom ikke at jordmødrene jeg har snakket med har vært særlig hjelpsomme.. :( er ikke noe gøy å ringe når jeg bare blir møtt med sure komentarer.

Hadde termin 24..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal ikke være mulig å holde igjen fostervann, så da spørs det om ikke din forrige opplevelse hadde en litt annen forklaring.

Min erfaring er at selv den sureste jordmor blir veldig grei dersom hun blir møtt med en blid stemme og en noe ydmyk holdning. Ring en gang til, vær litt mindre påståelig, og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...