CMH Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Min jente blir ett år i Januar. En stortsett blid og fornøyd jente. Men hun er veeldig mammadalt! Her er det mamma hele dagen. Kan liksom ikke gå noen steder før hun begynner å følge etter, henge i beina mine eller gråte om jeg går ut av øyesyne for henne. Hvis ikke jeg er i nærheten kan hun godt omgås med andre enn meg ( La dem holde henne, leke med henne osv) men ser hun MEG i nærheten og jeg ikke holder henne på fanget eller gir henne masse oppmerksomhet så gråter hun. Hun er ikke sånn med faren, og det er han som ansvar for henne på dagen mens jeg jobber. Er hun bare bortskjemt eller? Besteforeldrene hennes mener det, og mener at det ikke gjør noe at hun gråter. Men har ikke veldig god samvittighet å la være å ta henne opp når tårene spretter og hun sier mamma..
Odine! Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Jeg er ingen ekspert, men siden hun er så liten, så kan det vel være slik hun er i en periode.
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Jenta vår er nå 20 mnd. I perioder er hun riktig mammadalt selv om forholdene er lagt til rette for annet. I det siste har faren vært mer sammen med henne enn det jeg har, likevel opplever vi mamma-mamma-mamma-greiene. Jeg tenker at dette ikke er så uvanlig hos småbarn. Og at så lenge de får trening i å være sammen med andre, og at det går bra når mor ikke er tilstede så går det over. Alt går i perioder med disse småknottene. Tror ikke det er grunn til å ha dårlig samvittighet ihvetfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå