Gå til innhold

tr i en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm.. er det noen som kan ha en forklaring på dette? skulle ha tr no i juletider og den dukket opp på lille julaften, litt underlig kom den uten noe verk, men glad var jeg for det;) så stoppet det midt på dagen på julaften, alså bare i en knapp dag, det var verken lite eller mye og det er nesten som jeg ikke har merket den var der i det hele tatt..

hva kan dette vere? er det mulig at tr "sitter fast" eller noe andre forklaringer? noen som har hatt det samme?

(har ikke gått på pp på 3 år og vi hadde sex dagen før el, men tror ikke det har slått til denne gangen heller.. ).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tr=tante rød....altså mensen...

Skrevet

Herregud, hvor gammel er du? "tante rød" er vel noget fjortiss.... ikke rart hu har satt seg fast

Skrevet

hi her. jeg kaller det for mensen, men har sett at her inne blir det omtalt for tr eller ikm så visket ut å skreiv det istedenfor.. men det var vel domt det da... lurer bare på om noen har vert borti dette før jeg, og som kanskje kunne ha ei forklaring eller ideer om hva det kan skyldes....?? (syns det er mer fjortiss å henge seg opp i noe slikt, men det bryr meg veldig lite egentli..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...