Ann Helen Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har så veldig tørr hud på armene og leggene. Noen som har tips til en god fuktighetskrem?:-)
Frøken B ღღ Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Jeg har veldig god erfaring med Aderma og Decubal kremene fra apoteket. Aderma er også fantastisk mot kløe i forbindelse med tørr hud.
You can call me Dårris Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 A-creme og Bodylotion fra Dermalogica er bra I tillegg bruker jeg en Glo spa sin saltskrub, den inneholder masse olje, og gir veldig myk hud:) Også er det viktig å drikke nok vann! Spesielt nå i julen så spiser vi kanskje mer salt enn vanlig, og når vi blir dehydrerte så får vi tørr hud.
Ann Helen Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2009 Tusen takk for gode tips! Skal prøve en av disse, og ehm...bli flinkere til å drikke mer vann....hehe:-)
FrkBomst&Frø Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 Har tro på Waleda sin olje God erfaring med Aderma sin krem, mest mot eksem/ kløe, men også Jäson sin body lotion er fin for tørr hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå