Gå til innhold

vi har født :)


miepia30

Anbefalte innlegg

 

vi fødte 22 desember og kom hjem til julaften. flott førstegangsfødsel. prinsen er frisk og fin og det er mamman også. de vitale mål er 3550 og 49 cm, trass at han kom 2 uker før termin. pappan superstolt og lykken komplett.

 

lykke til til dere her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse til dere. Når hadde du termin egentlig, jeg venter spent på når prinsen vår skal se dagens lys. Har termin 2.januar..

 

Så bra at alt gikk fint med både mor og barn :) Lykke til videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med knøttet og vel overstått fødsel! :o)

 

Nå begynner jeg å skjønne at det ikke er så lenge igjen til meg heller... :o)

 

Spennende tid fremover nå januardamer! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer så mye med prinsen! Har igjen 5 uker jeg da men det går fort dit. Kan egentlig skje når som helst nå for hun er klar. Godt nytt år og nyt permisjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Selv har jeg 8 dager igjen(om 10 min) og begynner å bli veeeldig lei. Vondt både her og der, og orker ikke noe, ikke en gang å være med ut i snøen og leke med de to små jeg allerede har. Bra de har en aktiv pappa;)

 

Kos dere masse i tiden fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde termin 2 januar :) men ting begynte å skje uka før jul, og etter 3 dager med tullerier som ikke førte noen vei tok vi vannet, og 7 timer senere var han ute.

 

hadde vært best å være eldst i klassen, men når det ble som det ble er det godt å ha fått han før jul, og alt gikk så bra så vi er kjempefornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med babyen! Godt å høre at alt er bra med både mor og barn!

Selv har jeg 13 dager igjen til termin, men siden førstemann kom 10 dager før termin, så føler jeg at ting kan skje når som helst nå! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den vesle skatten!! Ville ha julegaver han vettu=) En smart liten fyr hehe! Selv er det 3 uker til sykehustermin og to uker til en annen ultralydtermin. Kjenner det murrer i rygg og mage om nettene.. Skal prøve å knipe igjen til over nyttår, men han kommer uansett når han er klar! Ha en fortsatt fin juletid. Kos dere med den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...