Gå til innhold

Nesespray. Farlig å bruke utover 7 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt nesespray i 7 dager nå, 3-4 ganger pr. dag. Men jeg er fortsatt ikke bra.

Må jeg ha opphold på noen dager nå før jeg evt. starter på det igjen? Saltvann er jo langt i fra like effektivt.. =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier max å bruke det i 10 dager, før jeg slutter.

Du kan ødelegge slimhinnene, bli konstant tett. Så jeg ville prøvd meg på noen dager uten, eventuelt bare bruke det om natten nå i noen dager for så å greie deg uten en stund.

Skrevet

Okey, nei det vil jeg jo ikke risikere.. Men kan kanskje bruke den bare før jeg skal sove noen dager til ja.. Er så ubehaglig å være så tett om natta..

Takk for svar!

Skrevet

tja. jeg brukte det hele svangerskapet forrige gang. Når ungen var ute trengte jeg det ikke lenger. Nå er jeg gravid igjen og må bruke det hver dag igjen. Er ekstremt plaget av opphovnede slimhinner. Såpass at jeg måtte til spesialist for å få behandling, helt tett. Der fikk jeg beskjed om å bruke otrivin for barn og nasonex for å vedlikeholde.

For meg så har jeg ikke kunnet leve uten nesespray, fikk problemer med å puste om natten. Det var ikke noe problem å slutte da jeg ikke var gravid lenger, da var jo grunnen til nesetettheten borte;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...