Stolt tvillingmor Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Tvillingene kom ut for over 6 uker siden, og ligger her ved siden av meg, blide og fornøyde :-) De har vært store og friske hele tiden, og jeg må vel innrømme at jeg er temmelig glad for at de ikke befinner seg på innsiden av magen min akkurat nå, he he. Ønsker alle fødeklare lykke til - dere har mye å glede dere til!
Mortsin Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 godt å høre de er friske å fine:) er selv i uke 31 med to små i magen og jeg er spent på hvor lenge de blir inne i magen min. selv om jeg håper de blir der så lenge så mulig, så ser jeg fram til den dagen de kommer ut:)
hønny-bunny Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Gratulerer så deilig og være ferdig,fortsatt god jul:-)))
Solsikke (venter nr 3&4) Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Å du heldige! Jeg har tvillinger i magen og KS 11.02, men er mer enn klar for at rier starter før den tid. Nå er de ca 2 kg hver og det er seriøst tungt å bære på. Håper de kommer om et par uker - så lenge de er klar for verden da altså. Er i uke 32 nå - hvilken uke kom tvillingene dine?
Stolt tvillingmor Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2009 De kom i uke 34 - nærmere bestemt 33+6. Tungt å bære på, ja - det kan jeg godt tenke meg!! Du har min fulle sympati!! Lykke til med innspurten! Og du har utrolig mye å glede deg til! Det er helt fantastisk å være tvillingmor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå