Mamma til*2 jenter* Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Er gravid i uke 25...Har en datter på 15 mnd og en mann som er *syk*!! Formen om dagene er helt grusomt men tørr ikke syte fordi mannen er syk han også skjønner du..joda..han hoster,hoster å hoster enda mer fordi han nemlig har litt irritert hals! Selv har jeg lyskesmerter,nedpress mot bekkenet å ryggen begynner å gi tegn på at jeg skal slappe av! Jeg har blødd omtrent hver dag siden jeg begyndte i dette svangerskapet..hadde en stor blødning for snart 2 uker siden og har derfor vært sykmeldt ut helgen. Har vært på sykehuset til GU-undersøkelser og fikk vite at jeg har en skjør mormunn som gjør at jeg er ekstra utsatt for småblødninger. I går hadde jeg enda en styrtblødning men tørr jo ikke si ifra til mannen siden han har vondt i halsen å blir sint bare jeg nevner at jeg har det vondt. Jeg vet med meg selv at jeg på legen på mandag vil si ifra om at jeg skal sykmelde meg fullt siden jeg kjenner symptomer på ekstremt sterke kynnere å desse evigvarende blødningene.. Men mannen vil jo jeg skal jobbe han... Datteren vår er i barnehagen 3 dager i uka å jeg jobber 80% i butikk. Jeg har ikke sovet mer enn kanskje 10 timer totalt på 4 dager nå...men vet du hva? mannen sover godt hver natt å nå ligger han å sover på sofan!! HAN SOVER!! Datteren vår sover HELE natta å bare i dag stod vi ikke opp før 11... Men jeg som har sovet totalt 3 timer i natt må rydde å vaske klær siden det hoper seg opp i julen.. Han er en veldig flink pappa...for all del! Men ikke får jeg sove 1 time ekstra i helgene en gang...men det får han! Off..dette ble et langt innlegg..dere skal få slippe å kommentere..måtte bare få ut litt frustrasjon! Å gå gravid for 2 gang skal vise seg å være tøft!
sunnill Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 unnskyld meg.men syns virkelig du burde si i fra.han hoster og hoster.og irritert hals.men fader heller,du driver og blør.du skal ta det med ro du da og ikke styre så mye.og jeg syns du burde få deg litt søvn. skjønner bdu må ha ut dette.skulle bare mangle. håper du sier i fra til han at nå må du slappe av.syns det er dårlig av han å si han mener du burde jobbe.kanskje du burde få en time hos legen og høre hva de sier om jobbing og det å ta det med ro. og det at han har vond hals er da ikke noe i forhold til det du har!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå