HippieChic Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Da var jeg omsider over i 3.trimester.. Deilig og betryggende :-) Nå kan nedtellingen virkelig start! ;-) Problemet er bare at jeg er så trøtt hele tiden, føler meg nesten fyllesyk til tider. Trøtt, slapp og uttørket.. :-s (og det uten å ha rørt en dråpe alkohol på minst 1. år..hehe Ingen moro, bare alle plagene. sukk) Noen andre som har det/har hatt det sånn..? Kan det være jeg spiser og drikker altfor lite..??
FrkBomst&Frø Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Kjenner ikke den trøttheten hele tiden, men innimellom er jeg også stuptrøtt! La egentlig bare merke til at du er 28 uker, jeg kom meg inn hit i dag jeg og Ønsker deg lykke til videre og håper du våkner opp litt mer *
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 27. desember 2009 #3 Skrevet 27. desember 2009 Akkurat kommet over jeg også. Kjenner igjen litt trøtthet. Er stadig sliten, slukner tidlig hver kveld. Nå i jula har jeg hatt en lur hver ettermiddag (deilig med avlastning).
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 27. desember 2009 #5 Skrevet 27. desember 2009 Hei Jeg har også vært veldig plaget med trøtthet. Så begynte jeg å ta mulitvitaminer uten A og D ( tror jeg de het) pga at jeg tar tran. Føler dette virkelig har hjulpet meg. Fikk i tillegg legen til å sjekke jernlagrene, men de var fine.. Lykke til! :-) Og velkommen til 3 trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå