Zitro Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Mine er 2 og 4,5 år. Akebakken her er slik fellesbakke og det kan være maaaaaaange barn og vokse der og ikke alle har jo like god kontroll. Bruker dere alpinhjelm på dem da? Har ikke det til mine, men vurderer p kjøpe det... er jo en sinnsyk fart dem får opp og mine er langt i fra redde fart...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. desember 2009 #2 Skrevet 26. desember 2009 Ja, hjelm er et must hvor det er snakk om mye folk og høye hastigheter. Jeg setter ikke på dem hjelm når vi aker rett utenfor hytten, men de skal ha det på når vi går i anlegget, uansett om det er snakk om ski eller aking. Bedre føre var, synes jeg! :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Ja, uansett. Om han ikke faller, så kan det komme andre barn/voksne (for den saks skyld) i dundrende fart INN i Daniel. Greit å ha på, uansett. Liker å ta på når vi er ute på veien her og, for man kan falle hardt med hodet i asfalten/isen/hard-snøen. Bedre å ta på, da slipper man kanskje ett blødende bakhode!
Kamomille Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Ja, mine må ha på hjelm. Før de fikk alpinjutstyr brukte de skøytehjelmene sine i akebakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå