chiquita83 Skrevet 26. desember 2009 #1 Skrevet 26. desember 2009 Hei dette er 4 natta jeg ikke får sove,bare ligger å vrir meg i ett sett. Det er så utrolig slitsomt. er det noen andre som har det sånn?? skjønner ikke hvorfor det plutselig kommer nå,ikke vært sånn før. er det i forbindelse med graviditeten tro??? takker for svar! fortsatt god jul
LivK har født Skrevet 26. desember 2009 #3 Skrevet 26. desember 2009 Hatt det slik alle mine svangerskap, no med nr tre. Trur det er kroppen som forbereder seg på nattevåk... Utruleg slitsomt, ja! Sovnar greit når eg legg meg, men etter første turen på toalettet kan eg fort ligge våken tre timar. Blir ikkje liggande, forresten, står opp etter ein time med lakensnuing og gjer noko anna. Sovnar gjerne ein time på morgonen igjen, før eg må opp med ungane. Ultratrøtt... Eit godt råd kan vera å gå ein god kveldstur kvar kveld. Har bekkenløsning som hindrar meg i noko særleg med aktivitetar, men skulle gjerne gått tur! Får tusla meg ut når snøen er vekke...
Gjest Skrevet 26. desember 2009 #4 Skrevet 26. desember 2009 Jeg sover fryktelig lite for tida, har gjort det de siste to-tre ukene. Ligger og vrir og vender på meg, til jeg ikke gidder mer og heller står opp. Babyen blir så livlig straks jeg legger meg, og jeg får rett og slett ikke sove pga aktiviteten. Ellers så er jeg mye plaget med uro i kroppen/rastløse ben, halsbrann og kløe på natta. Er netter der jeg ikke sover mer enn ett par timer før jeg må stå opp, så da blir det jo til at jeg må sove litt på formiddagen for å i det hele tatt fungere resten av dagen.
ny83 Skrevet 26. desember 2009 #5 Skrevet 26. desember 2009 hei. sliter med samme jeg også. er uke i 29 og har sliti med og sove i mange uker.. jeg har også veldig urolige bein.. jeg pleier og stå opp igjen etter en times tid og ta meg en lang varm dusj.. d pleier og hjelpe. er veldig slitsomt og ikke få sove, men jeg tenker at d er en øvelse til bebyn kommer.. blir nok ikke mye søvn fremover..
chiquita83 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2009 Oki da hører det med til svangerskapet da!! har sovet så godt fram til nå men men sånn er det bare da. takk for svarene dere:)
hønny-bunny Skrevet 26. desember 2009 #7 Skrevet 26. desember 2009 Jeg sover nesten ikke om dagen,uke 38,har til og med fått sovemedisiner på sykehuset,men neida like forbanna våken,sover ikke på dagen heller lenger,så det blir bare litt dupping på morgenkvisten,med andre ord,UTSLITT!!! huff jeg klager mye om dagen,sorry damer
....().... Skrevet 26. desember 2009 #8 Skrevet 26. desember 2009 Uke 29 jeg og, og sover veldig dårlig. Er urolig, og har hjertebank. De siste ukene har jeg måttet stå opp en stund etter jeg har lagt mg for å kaste opp. Håper det går over igjen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå